BSc (Hons) Games Computing
University of Lincoln
Anahtar bilgi
kampüs konumu
Lincoln, Birleşik Krallık
Diller
Ingilizce
çalışma formatı
Kampüste
Süre
3 - 6 yıllar
Adımlamak
Tam zamanlı, Yarı zamanlı
Öğrenim ücretleri
Bilgi talebi
Son başvuru tarihi
Bilgi talebi
En erken başlama tarihi
Bilgi talebi
* uluslararası öğrenciler için seviye başına | ev/AB öğrencileri: seviye başına £9,250
Dünyanın Her Yerinde Lincoln'ü Keşfedin
Web seminerlerimiz, uzmanlık derslerimiz, soru-cevap oturumlarımız ve öğrenci paneli konuşmalarımız, University of Lincoln yaşamanın ve eğitim görmenin nasıl bir şey olduğunu keşfetmenin harika bir yoludur.
Tanıtım
Lincoln'deki BSc (Hons) Oyunlar Bilgi İşlem programı, rekabetçi bilgi işlem sektöründe rol almak için gereken becerileri ve nitelikleri geliştirmeyi amaçlamaktadır. Bu kurs, öğrencilerin çok çeşitli profesyonel meslektaşları olarak gelişmesine yardımcı olmak için tasarlanmıştır ve üniversite sonrası istihdam alanlarında geniş bir yelpazede gelişebilir. Öğrenciler ayrıca sürekli büyüyen multi-milyar pound video oyunları endüstrisine kendilerini ödünç veren beceriler geliştirme fırsatına da sahipler.
Ders, dijital sektörün geniş spektrumuna uygulanabilir bir beceri seti geliştirmeyi amaçlamaktadır. Yazılımın nasıl geliştirileceğini öğrenmenin ötesinde, öğrenciler ayrıca bilgisayar ve kullanıcı arasındaki etkileşimi ve ilgi çekici bir deneyimi nasıl tasarlayacaklarını anlayabilirler.
Hızla gelişen teknolojiye ayak uydurabilen ve bu ilerlemelerin ön planda olan şirketlerde kilit rol oynayan mezunlar yetiştirmeyi hedefliyoruz. Teknolojinin nasıl geliştirileceğinin ötesinde, bir bilgisayar öğrencisinin öğrencisi, onu nasıl ilgi çekici, eğlenceli ve eğlenceli hale getirebileceğine dair bir anlayış kazanabilir.
Ders, bilgisayar bilimlerini, oyunların özel kullanım durumu aracılığıyla araştırmaktadır. Oyun tasarımı, 3D grafik, matematik ve yapay zeka gibi konularda uzman modüllerin yanı sıra programlama becerilerini geliştirme fırsatı da bulur.
Hem oyun tasarımı hem de oyun geliştirmedeki güçlü kavramsal ve metodolojik temel, Lincoln's Games Computing kursuna ayırt edici bir üstünlük kazandırır. Öğrencilerin, bilgisayar oyunu ürünlerinin ve yazılım uygulamalarının başarısında yazılım mühendisliğinin yaratıcı tasarım kadar önemli olduğunu anlamaları teşvik edilir. Ders ayrıca oyunların eğitim ve fitness gibi sektörlere nasıl uygulandığına bakarak oyun endüstrisinin ötesinde oyun sistemlerinin rolünü de keşfedecek. Mezunlarımız video oyunları endüstrisindeki kariyerleri hedefleyebilirken, becerileri aynı zamanda NHS, otomotiv endüstrisi, eğitim sektörü ve birçok endüstrideki tasarım rollerindeki sistemler ve geliştirme rolleri dahil olmak üzere bir dizi farklı istihdam Pathways da uygulanabilir.
"Bu bilgiler yayınlandığı tarihte (Temmuz 2023) doğruydu"
kabul
Müfredat
Nasıl Çalışıyorsunuz?
Derecenin ilk yılında öğrenciler oyun tasarımı, bilgisayar için matematik, programlama ve oyun geliştirme gibi temel alanları inceleme fırsatına sahip olurlar.
İkinci yılda, gelişmiş programlama, konsept geliştirme, kullanıcı deneyimi tasarımı ve yapay zeka gibi oyun hesaplama alanlarında derinlemesine çalışma bekleniyor.
Üçüncü yılda bir oyun geliştirme projesi tamamlamanın yanı sıra, öğrenciler Paralel Programlama; Otonom Mobil Robotik; Görüntü işleme; ve Sanal ve Artırılmış Gerçeklik.
Tam zamanlı veya yarı zamanlı çalışma mevcuttur.
İlk yıl
- Algoritmalar ve Karmaşıklık (Çekirdek)
- Oyun Tasarımı (Temel)
- Oyun Geliştirme (Çekirdek)
- Oyun Çalışmaları (Temel)
- Hesaplama için Matematik (Çekirdek)
- Nesne Tabanlı Programlama (Çekirdek)
- Programlamanın Temelleri (Temel)
İkinci yıl
- Uygulamalı Programlama Paradigmaları (Temel)
- Yapay Zeka (Çekirdek)
- Konsept Geliştirme (Çekirdek)
- Oyun Programlama (Çekirdek)
- Ölçeklenebilir Veritabanı Sistemleri (Çekirdek)
- Takım Yazılım Mühendisliği (Çekirdek)
- Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (Temel)
Üçüncü yıl
- Grafikler (Çekirdek)
- Fizik Simülasyonu (Temel)
- Prosedürel İçerik Üretimi (Çekirdek)
- Proje (Çekirdek)
- Otonom Mobil Robot Teknolojisi (Opsiyon)†
- Büyük Veri (Opsiyon)†
- Çapraz Platform Geliştirme (Seçenek)†
- Siber Güvenlik (Opsiyon)†
- Görüntü İşleme (Opsiyon)†
- Makine Öğrenimi (Seçenek)†
- Paralel Programlama (Opsiyon)†
- Sanal ve Artırılmış Gerçeklik (Opsiyon)†
† Bazı kurslar isteğe bağlı modüller sunabilir. İsteğe bağlı modüllerin mevcudiyeti yıldan yıla değişebilir ve ulaşılan minimum öğrenci sayısına bağlı olacaktır. Bu, belirli isteğe bağlı modüllerin kullanılabilirliğinin garanti edilemeyeceği anlamına gelir. İsteğe bağlı modül seçimi aynı zamanda personel müsaitliğinden de etkilenebilir.
Nasıl Değerlendirilir?
Program, sınıf içi testler, kurs çalışmaları, projeler ve sınavlar dahil olmak üzere çeşitli yollarla değerlendirilir. Değerlendirmelerin çoğu, oyun bilgi işlem biliminin pratik ve uygulamalı doğasını yansıtan kurs temellidir. Her bir değerlendirme yöntemine verilen ağırlık, her akademik yıl içinde değişebilir. University of Lincoln personelin kurs içi değerlendirmeleri öğrencilere derhal iade etmesini sağlamayı amaçlamaktadır.
Akreditasyonlar ve Bağlı Kuruluşlar
Bu kurs BCS, Chartered Institute for IT tarafından akredite edilmiştir ve Üniversite, Analistler ve Programcılar Enstitüsü'ne bağlıdır.
Galeri
Program Öğrenim Ücreti
Kariyer fırsatları
Oyun Bilişimi Programlarımız, mezunlara teknik kariyer için gerekli becerileri kazandırmayı amaçlamaktadır. Mezunlar oyun endüstrisinde geliştiriciler, araç programcıları, yapay zeka programcıları, seviye tasarımcıları, görev komut dosyaları hazırlayıcıları, oyun test uzmanları olarak ve daha geniş BT endüstrisindeki diğer birçok rolde çalışabilirler. Lincoln mezunları bilgisayar oyunları sektörünün devlerinde ve sektördeki diğer uzman şirketlerde çalışmaya başladı. Bunlar arasında Electronic Arts (EA Games), Criterion Games, Rockstar Games, Sumo Digital, BAE Systems ve Team 17 yer alıyor.