Oyun Programlama Bilim Lisans
LaSalle College Vancouver
Anahtar bilgi
kampüs konumu
Vancouver, Kanada
Diller
Ingilizce
çalışma formatı
Kampüste
Süre
3 yıllar
Adımlamak
Tam zamanlı
Öğrenim ücretleri
Bilgi talebi
Son başvuru tarihi
Bilgi talebi
En erken başlama tarihi
Bilgi talebi
* - Ev öğrencileri; 77940 CAD - Yurtdışı öğrenciler
Tanıtım
Oyun Bilimi
Oyun Programlama Bilimi Lisans öğrencileri, teknoloji ve yaratıcılığın kesiştiği bir sektörde heyecan verici, ödüllendirici ve talepkar bir kariyer için hazırlar. Uygulamalı sanat, bilgisayar bilimi ve yazılım programlamayı birleştiren bir programla hayatınıza zorlayıcı hikayeler, ilginç karakterler ve benzersiz stratejiler getirin. Yeni nesil video oyunlarını tasarlamak ve geliştirmek için, en son teknolojiye sahip ekipmanı ve sektörün içerdekileri tarafından sektörün içerdiği kişiler tarafından istisnai bir öğretimi içeren bütünsel bir yaklaşımla tasarlayın ve geliştirin. Oyun hayatınızı çalışmak için hazır olun.
Program Hedefi
Programın amaçları öğrencilere aşağıdakileri sağlamaktır:
- Oyun programlamanın güçlü bir teorik ve pratik bilgi.
- Öğrencilerin profesyonel ve akademik gelişimlerini tasarımcı olarak destekleyen ve geliştiren uygulamalı, öğrenme merkezli bir eğitim ortamı.
- Mezun olduktan sonra programlama alanı içinde giriş seviyesi istihdam ve ilerleme fırsatları aramak için hedefli hazırlık ve eğitim.
- Kapsamlı endüstri deneyimine sahip, uygun şekilde onaylanmış fakültelere erişim.
genel bakış
Bu program 11 çeyrek boyunca 180 kredilik bir programdan oluşmaktadır.
Kurs Listesi
- Renk Teorisi
- Dijital Görüntüleme
- Hazırlık ve Proje Yönetimi
- Üretim Ekibi I
- Üretim Ekibi II
- Post prodüksiyon
- Temel 3D Kavramları
- Oyun Tarihi
- Oyun Tasarımı I
- Seviye Tasarımı I
- Bilgisayar Sistemlerine Giriş
- Yazılım Geliştirme ve Test
- CI'da Prosedürel Programlama
- CI'da Nesneye Dayalı Programlama
- UML ve Teknik Belgeler
- C II'de Prosedürel Programlama
- C Nesnesine Yönelik Programlama II
- Algoritmalar ve Veri Desenleri I
- 2D Oyunlar Programlama
- Oyun Araçları ve Boru Hatları
- 3B Grafikler ve Uygulamaları
- 3B Grafik Programlama
- Algoritmalar ve Veri Desenleri II
- Fizik için Matematik
- Hareket, Işık ve Ses Fiziği
- Oyunlar için Matematik ve Fizik
- Veritabanı Programlaması
- Gerçek Zamanlı GPU Programlama
- Ağ Programlama
- Yapay zeka
- Oyun Motorları için Programlama
- Oyunlar için Animasyon
- Oyunlar için Ses
- Oyun Programlama
- Portföy I
- Kıdemli Araştırma
- Kıdemli Proje
- Eşzamanlılık ve Paralel Programlama
- Programlama Atölyesi
- Kıdemli Portföy
İş
Mezun olduktan sonra, Oyun Programlama programı mezunları, oyun geliştirme stüdyolarında, web geliştirme şirketlerinde, ciddi oyun şirketlerinde (eğitmek için tasarlanmış oyunlar), sosyal ağlarda giriş seviyesi pozisyonlar için mülakat için eğitim, programlama bilgisi ve profesyonel beceriler edinme fırsatı bulacaklardı. şirketler ve genel programlama listeleri.
Kariyer fırsatları
Mezunlarımız, Elektronik Sanatlar, Gelecek Seviye Oyunları, Omurga Eğlencesi, Relic Eğlence, SkyBox Laboratuarları, ACRONYM Digital, Klei Eğlence, Bandai Namco, Hothead gibi oyun, web geliştirme ve film endüstrisinde bazı isimler için çalışmaya devam etti. Oyunlar ve Emerald City Oyunları. Öğrenciler, programlarını çalışmalarının etkileyici bir portföyü ile terk eder ve dünyadaki 23 yükseköğretim kurumundan oluşan LCI Education küresel ağına erişebilirler.
Kimlik bilgileri
bekâr
Bu Derecesi, Yüksek Eğitim Bakanı'nın Becerileri'nin yazılı izni ile sunulur.
Ayrıntılar
- Öğrencileri Oyun, Film ve TV'de çalışmaya hazırlar
- Endüstri uzmanları tarafından uygulamalı eğitim
- İşi sergilemek için bir portföy oluşturun
- Modern bir ortamda yenilikçi eğitim
- Program 11 çeyrekte 180 krediden oluşuyor
- Mezun olan öğrencilere lisans derecesi verilir.
Lisans programında kendilerini sınamaya hazır olan öğrenciler, Görsel ve Oyun Programlama lisans programı ile başlamalıdır. Endüstri odaklı programlama araçlarını kullanarak ve sektörün içerdekilerden gelen yenilikçi talimatları kullanarak öğrenciler tekniklerini yaratıcı ve ilham verici bir öğrenme ortamında geliştirirler. Çalışmalarının bir portfolyosunu oluştururken, öğrenciler yaratıcı bir şekilde meslektaşları tarafından kuşatılmış, toplu olarak ödüllendirici kariyerlere hazırlanırlar.
Mezunlar Öğren
- Temel seviye tasarım kurslarından kavramları uygulamak: oyun tasarım ilkeleri ve terminoloji, araştırma, eleştirel analiz, prototip oluşturma, oyun sistemleri tasarımı, seviye tasarımı, kullanıcı arayüzü tasarımı, işletme gereksinimleri için tasarım, kodlama ve sanat.
- Mevcut endüstri standartlarına uygun kodlama, tasarım araçları ve yazılımların teknik bilgisi.
- Oyun tasarımının tüm yönlerinin pratik anlayışı ve uygulaması.
- Profesyonellik, bir portföye götüren kaliteli oyun tasarım projelerini kavramsallaştırma, planlama, yürütme ve sunma sürecinde.
- Takım bazlı oyun geliştirme projeleri ve piyasaya hazır bir oyun haline getirme süreleri üzerinde çalışmak.
Kimler Başvurmalıdır?
Doğrudan lise dışındaki öğrenciler veya kariyer değişikliği için hazır olan veya sahip oldukları becerileri geliştirmeye hazır olan olgun öğrenciler.
- Programlamaya, matematiğe, fiziğe ve tasarıma odaklanan yaratıcılar
- Video oyunları, teknoloji ile ilgileniyor
- Programlama ve tasarım ile ilgili yeni becerileri öğrenmeye istekli
- Bilgisayar anlayışlı ve çeşitli programlara aşina
- Yaratıcı birleşmeye önem verenler, heyecan verici bir kariyer için pratik uygulamalarla uğraşırlar.
İdeal Öğrenciler
Kimler Başvurmalıdır?
Doğrudan lise dışındaki öğrenciler veya kariyer değişikliği için hazır olan veya sahip oldukları becerileri geliştirmeye hazır olan olgun öğrenciler.
- Programlama, matematik, fizik ve tasarıma güçlü bir şekilde odaklanan yaratıcılar
- Video oyunları, teknoloji ile ilgileniyor
- Programlama ve tasarım ile ilgili yeni becerileri öğrenmeye istekli
- Bilgisayar anlayışlı ve çeşitli programlara aşina
- Heyecan verici bir kariyer için yaratıcı çabaları pratik uygulamalarla birleştirmeye değer verenler
Müfredat
genel bakış
Bu program 11 çeyrek boyunca 180 kredilik bir programdan oluşmaktadır.
Kurs Listesi
- Renk Teorisi
- Dijital Görüntüleme
- Hazırlık ve Proje Yönetimi
- Üretim Ekibi I
- Üretim Ekibi II
- Post prodüksiyon
- Temel 3D Kavramları
- Oyun Tarihi
- Oyun Tasarımı I
- Seviye Tasarımı I
- Bilgisayar Sistemlerine Giriş
- Yazılım Geliştirme ve Test
- CI'da Prosedürel Programlama
- CI'da Nesneye Dayalı Programlama
- UML ve Teknik Belgeler
- C II'de Prosedürel Programlama
- C Nesnesine Yönelik Programlama II
- Algoritmalar ve Veri Desenleri I
- 2D Oyunlar Programlama
- Oyun Araçları ve Boru Hatları
- 3B Grafikler ve Uygulamaları
- 3B Grafik Programlama
- Algoritmalar ve Veri Desenleri II
- Fizik için Matematik
- Hareket, Işık ve Ses Fiziği
- Oyunlar için Matematik ve Fizik
- Veritabanı Programlaması
- Gerçek Zamanlı GPU Programlama
- Ağ Programlama
- Yapay zeka
- Oyun Motorları için Programlama
- Oyunlar için Animasyon
- Oyunlar için Ses
- Oyun Programlama
- Portföy I
- Kıdemli Araştırma
- Kıdemli Proje
- Eşzamanlılık ve Paralel Programlama
- Programlama Atölyesi
- Kıdemli Portföy
Kimlik bilgileri
bekâr
Bu Derece, İleri Eğitim, Beceriler ve Eğitim Bakanı'nın yazılı onayı altında sunulmaktadır. Bu program Özel Eğitim Kurumları Şubesi (PTİB) kayıt memurunun onayını gerektirmez.”.
Ayrıntılar
- Öğrencileri Oyun, Film ve TV'de çalışmaya hazırlar
- Endüstri uzmanları tarafından uygulamalı eğitim
- İşi sergilemek için bir portföy oluşturun
- Modern bir ortamda yenilikçi eğitim
- Program, 11 çeyrekte 180 krediden oluşmaktadır.
- Mezun olan öğrenciler bir lisans derecesi alırlar
Lisans programında kendilerini sınamaya hazır olan öğrenciler, Görsel ve Oyun Programlama lisans programı ile başlamalıdır. Endüstri odaklı programlama araçlarını kullanarak ve sektörün içerdekilerden gelen yenilikçi talimatları kullanarak öğrenciler tekniklerini yaratıcı ve ilham verici bir öğrenme ortamında geliştirirler. Çalışmalarının bir portfolyosunu oluştururken, öğrenciler yaratıcı bir şekilde meslektaşları tarafından kuşatılmış, toplu olarak ödüllendirici kariyerlere hazırlanırlar.
Mezunlar Öğren
- Temel seviye tasarım kurslarından kavramları uygulamak: oyun tasarım ilkeleri ve terminoloji, araştırma, eleştirel analiz, prototip oluşturma, oyun sistemleri tasarımı, seviye tasarımı, kullanıcı arayüzü tasarımı, işletme gereksinimleri için tasarım, kodlama ve sanat.
- Mevcut endüstri standartlarına uygun kodlama, tasarım araçları ve yazılımların teknik bilgisi.
- Oyun tasarımının tüm yönlerinin pratik anlayışı ve uygulaması.
- Profesyonellik, bir portföye götüren kaliteli oyun tasarım projelerini kavramsallaştırma, planlama, yürütme ve sunma sürecinde.
- Takım bazlı oyun geliştirme projeleri ve piyasaya hazır bir oyun haline getirme süreleri üzerinde çalışmak.
Program Sonucu
Program Hedefi
Programın amaçları öğrencilere aşağıdakileri sağlamaktır:
- Oyun programlamanın güçlü bir teorik ve pratik bilgi.
- Tasarımcılar olarak öğrencilerin mesleki ve akademik gelişimlerini destekleyen ve geliştiren, uygulamalı, öğrenme merkezli bir eğitim ortamı.
- Mezun olduktan sonra programlama alanı içinde giriş seviyesi istihdam ve ilerleme fırsatları aramak için hedefli hazırlık ve eğitim.
- Kapsamlı endüstri deneyimine sahip, uygun şekilde onaylanmış fakültelere erişim.
Kariyer fırsatları
İş
Mezun olduktan sonra, Oyun Programlama programı mezunları, oyun geliştirme stüdyolarında, web geliştirme şirketlerinde, ciddi oyun şirketlerinde (eğitmek için tasarlanmış oyunlar), sosyal ortamlarda giriş seviyesi pozisyonlar için görüşme yapmak için eğitim, programlama bilgisi ve profesyonel beceriler edinme fırsatına sahip olacaklar. ağ şirketleri ve genel programlama listeleri.
Kariyer fırsatları
Mezunlarımız, Elektronik Sanatlar, Gelecek Seviye Oyunları, Omurga Eğlencesi, Relic Eğlence, SkyBox Laboratuarları, ACRONYM Digital, Klei Eğlence, Bandai Namco, Hothead gibi oyun, web geliştirme ve film endüstrisinde bazı isimler için çalışmaya devam etti. Oyunlar ve Emerald City Oyunları. Öğrenciler, programlarını çalışmalarının etkileyici bir portföyü ile terk eder ve dünyadaki 23 yükseköğretim kurumundan oluşan LCI Education küresel ağına erişebilirler.