Yazılım Teknolojisinde Bilim Lisans
Linnaeus University
Anahtar bilgi
kampüs konumu
Växjö, İsveç
Diller
Ingilizce
çalışma formatı
Kampüste
Süre
3 yıllar
Adımlamak
Tam zamanlı
Öğrenim ücretleri
SEK 465.000 *
Son başvuru tarihi
Bilgi talebi
En erken başlama tarihi
03 Sep 2024
* AB / EES / İsviçre dışındaki öğrenciler için öğrenim ücretleri: 390.000,00 SEK
Öğrenci Oturumu
Yeni bir ülkeye taşınmak, okula başlamak ve yeni bir hayata başlamak büyük bir adımdır. Neyse ki öğrencilerimiz bu süreci çoktan atlattı! Bu nedenle, sizi öğrenciler tarafından öğrencilere yönelik bir web seminerine davet etmek istiyorlar.
Tanıtım
Oyun geliştirme, otomobiller için IT sistemleri veya belki telekom dahilinde çalışmak ister misiniz? Gelecek heyecan verici ve olanaklarla dolu!
BT toplumumuzun her yerinde - evlerde, sağlık hizmetlerinde ve endüstride. Bu program esas olarak cep telefonlarından oyunlara, arabalara ve endüstriyel robotlara kadar her şeyde bulunabilen BT sistemlerindeki yazılımlara odaklanmaktadır. Bir bilgisayar bilimcisi olarak, programlama ve BT sistemlerini tasarlama ve geliştirme sanatı hakkında sağlam bir bilgi edineceksiniz.
Bilgisayarlar programlar tarafından kontrol edilir. Bu programlar çok küçük veya milyonlarca program kodu içeren devasa sistemler olabilir. Daha büyük programların geliştirilmesi iyi düşünülmüş yaklaşımlar ve iyi bir organizasyon gerektirir. Büyük bilgisayar sistemlerinin nasıl organize edileceği, tasarlanacağı ve geliştirileceği, bilgisayar bilimi konusunun bir alanı olan yazılım teknolojisinde öğrendiğiniz şeylerden bazılarıdır. Ayrıca bilgisayar ağları, veritabanları ve işletim sistemleri gibi diğer bilgisayar bilimleri alanları hakkında bilgi edineceksiniz.
Program içindeki seçmeli dersler, örneğin bilgisayar grafikleri / görselleştirme gibi kendi eğitim profilinizi oluşturmanızı sağlar.
Giriş koşulları
Genel giriş şartları Matematik D. Veya: Matematik 3c.
Seçimler
% 60 ve İsveç Scholastic Yetenek Testi% 40
Müfredat
Click burada programın müfredatı için.
Kariyer
İlk iş muhtemelen daha büyük bir kuruluşta programcı olarak çalıştığınız anlamına gelir. Daha sonra proje yöneticisi, danışman veya eğitimci olarak çalışmaya devam edebilirsiniz. Nerede çalışıyor olursanız olun, muhtemelen diğer insanlarla bir ekipte çalışacaksınız. BT dünyası küreseldir, bu nedenle yurtdışında çalışmak İsveç'teki gibi mümkün olabilir.
derece
Yazılım Teknolojisi uzmanlığı ile Bilim Lisans. Ana çalışma alanı: Bilgisayar Bilimi.
Kariyer fırsatları
İlk iş muhtemelen daha büyük bir organizasyonda programcı olarak çalıştığınız anlamına gelecektir. Daha sonra proje yöneticisi, danışman veya eğitimci olarak çalışmaya devam edebilirsiniz. Nerede çalışıyor olursanız olun, muhtemelen diğer insanlarla bir takımda çalışıyor olacaksınız. BT dünyası küreseldir, bu nedenle yurtdışında çalışmak İsveç'te çalışmak kadar olası olabilir.
Müfredat
Bir bilgisayar bilimcisi olarak, sağlam bir programlama bilgisine ve BT sistemlerini tasarlama ve geliştirme sanatına sahip olacaksınız.
Bilgisayarlar programlar tarafından kontrol edilir. Bu programlar çok küçük olabileceği gibi milyonlarca satır program kodu içeren devasa sistemler de olabilir. Daha büyük programların geliştirilmesi, iyi düşünülmüş yaklaşımlar ve iyi bir organizasyon gerektirir. Büyük bilgisayar sistemlerinin nasıl organize edileceği, tasarlanacağı ve geliştirileceği, bilgisayar bilimi konusunun bir alanı olan yazılım teknolojisinde öğrendiğiniz şeylerden bazılarıdır. Ayrıca bilgisayar ağları, veritabanları ve işletim sistemleri gibi bilgisayar biliminin diğer alanları hakkında da bilgi edineceksiniz.
Programdaki seçmeli dersler, örneğin bilgisayar grafikleri/görselleştirmede kendi eğitim profilinizi oluşturmanıza olanak tanır.
Program kapsamındaki dersler
Yıl 1
- 1MA441, Bilgisayar bilimciler için temel matematik, 7,5 kredi
- 1DV501, Programlamaya Giriş, 7,5 kredi
- 1DV510, Teknik bilgi ve iletişim, 7,5 kredi
- 1DV700, Bilgisayar Güvenliği, 7,5 kredi
- 1DV503, Veritabanı Teknolojisi, 7,5 kredi
- 1DV502, Nesne Yönelimli Programlama, 7,5 kredi
- 1DV508, Bilgisayar bilimlerinde proje dersi, 7,5 kredi
- 1MA462, Ayrık matematik, 7,5 kredi
2. Yıl
- 1DV607, UML kullanarak nesne yönelimli analiz ve tasarım, 7,5 kredi
- 1DT301, Bilgisayar teknolojisi, 7,5 kredi
- Seçmeli ders, 7,5 kredi
- 1DV512, İşletim sistemleri, 7,5 kredi
- 2DV608, Yazılım Tasarımı, 7,5 kredi
- 1DV701, Bilgisayar ağları – giriş, 7,5 kredi
- 2DV609, Yazılım Mühendisliğinde Proje Dersi, 7,5 kredi
- 2DV516, Makine Öğrenimine Giriş, 7,5 kredi
3. Yıl
- 2DV610, Yazılım testi, 7,5 kredi
- 1DV516, Algoritmalar ve ileri veri yapıları, 7,5 kredi
- 1ME205, Web Programlama, 15 kredi
- Seçmeli ders, 7,5 kredi
- 2DV604, Yazılım mimarileri, 7,5 kredi
- 2DV50E, Lisans düzeyinde derece projesi, 15 kredi