Oyun Geliştirme ve Dijital Animasyon Lisansı (Güney Kore, Dongseo Üniversitesi ile ortak çalışma programı)
Mykolas Romeris University
Anahtar bilgi
kampüs konumu
Vilnius, Litvanya
Diller
Ingilizce
çalışma formatı
Kampüste
Süre
4 yıllar
Adımlamak
Tam zamanlı
Öğrenim ücretleri
EUR 3.836 / per year *
Son başvuru tarihi
26 Jul 2024
En erken başlama tarihi
01 Sep 2024
* Güney Kore Dongseo Üniversitesi'nde yılda 5600 dolar.
Tanıtım
Programın amacı, bilişim alanında bilgi birikimini oyun, dijital animasyon ve görsel-işitsel efekt sektörlerine uyarlayabilen, ayrıca dijital içerik üretimi ile ilgili bilgileri girişimciliği teşvik ederek kapsamlı bir şekilde anlayıp uygulayabilen nitelikli uzmanlar yetiştirmektir. bu alanda serbest meslek.
kabul
Müfredat
1. Yıl
1 Yarıyıl
Zorunlu Ders Birimleri
- Çağdaş Matematik
- Psikoloji
- Dijital İçeriklere Giriş
- Veritabanları
- Programlamanın Temelleri
2 Yarıyıl
Zorunlu Ders Birimleri
- Oyun Tasarımı
- Oyun Matematiği
- Veri Yapıları ve Algoritmalar
- Bilgisayar grafiği
- Özel Amaçlı Yabancı Dil (İngilizce / Fransızca / Almanca)
2. yıl
3 Yarıyıl
Zorunlu Ders Birimleri
- Temel Heykeltraşlık
- Bilgisayar Ağ Mimarileri
- Nesneye Dayalı Tasarım ve Programlama
- Temel şekil çizimi (Hassas çizim)
- Alternatif seçmeli ders üniteleri
- Oyunlarda Yapay Zeka
- Mat boyama
4 Yarıyıl
Zorunlu Ders Birimleri
- Felsefe
- Sinematografi ve Kurgu
- 3D modelleme
- 3D Maya'nın Temelleri
- Alternatif seçmeli ders üniteleri
- Oyun Motoru Mimarileri
- Oyun Senaryosu ve Oyun Seviyesi Tasarımı
3. yıl
5 Dönem
Zorunlu Ders Birimleri
- Zorunlu ders üniteleri
- Seçmeli Çalışma Konusu 1
- Alternatif seçmeli ders üniteleri 1
- Yaratık Modelleme ve Doku Oluşturma 1
- Programlama Yöntemi
- Alternatif seçmeli ders ünitesi 2
- Karakter Animasyon Stüdyosu 1
- Bilgisayar Grafik Programlama
- Alternatif seçmeli ders ünitesi 3
- Yapay Zeka Programlama
- Ortam Modelleme ve Doku Oluşturma 1
- Alternatif seçmeli ders birimleri 4
- Bilgisayar ağları
- Yaratık ve Çevre Kurulumu 1
6 Dönem
Zorunlu Ders Birimleri
- Seçmeli Çalışma Konusu 2
- Alternatif seçmeli ders üniteleri 1
- Yaratık Modelleme ve Doku Oluşturma 2
- 3D Oyun Programlama
- Alternatif seçmeli ders ünitesi 2
- Karakter Animasyon Stüdyosu 2
- Oyun Sunucusu Programlama
- Alternatif seçmeli ders ünitesi 3
- Ortam Modelleme ve Doku Oluşturma 2
- Oyun Aracı Programlama
- Alternatif seçmeli ders birimleri 4
- Bilgisayar Mimarisi
- Dijital film yapımı
- Alternatif seçmeli ders ünitesi 5
- Kompozisyon 1
- İşletim sistemleri
4. Yıl
7 Yarıyıl
Zorunlu Ders Birimleri
- Lisans Tezi. Bölüm I
- Araştırma Yöntemleri
- Alternatif seçmeli ders üniteleri 1
- Kompozisyon 2
- Motor Oyununu Kullanma
- Alternatif seçmeli ders ünitesi 2
- Oyun Projesi
- Aydınlatma ve Render Oluşturma
8 Dönem
Zorunlu Ders Birimleri
- Portföy
- Lisans Tezi
- Ses Stüdyosu
Galeri
Program Öğrenim Ücreti
Burslar ve fon sağlama
MRU, mali durumları ne olursa olsun tüm öğrencilerimizin yüksek kalitede eğitim almasını sağlamayı amaçlamaktadır; bu nedenle, aşağıda listelenen potansiyel uluslararası öğrenciler için mevcut tüm bursları bulabilirsiniz.
Not:
- Listelenen tüm burslar Litvanya Hükümeti veya Mykolas Romeris University tarafından finanse edilmektedir.
- Öğrencilerin menşe ülkelerinden ek finansman olabilir
- Tüm AB vatandaşları devlet destekli çalışmalara başvurabilir
- Mevcut uluslararası öğrencilere yönelik burslar burada listelenmiştir
Lisans derecesi çalışmaları için MRU öğrenim ücretinden feragat
Kimler başvurabilir: Brezilya , Kolombiya, Arjantin, Azerbaycan, Kazakistan, Moldova, Gürcistan (Sakartvelo) ve Paraguay vatandaşı veya daimi ikamet sahibi olan lisans derecesi başvuru sahipleri.
Mali hükümler: Burs, 2024/2025 akademik yılında kabul edilen öğrenciler için lisans eğitiminin* tüm süresi boyunca öğrenim ücretinin tamamını kapsar.
Kriterler: Öğrenim ücreti muafiyeti, rekabetçi notlarına ve diğer akademik başarılarına göre en iyi başvuru sahiplerine verilecektir.
*Öğrencinin en az bir akademik borcu olması durumunda öğrenim ücretinden muafiyet iptal edilecektir.
Kariyer fırsatları
Bilgisayar oyunları, film endüstrisi, reklam, sanat ve tasarım gibi alanlar Bilişim ve Dijital içerik eğitimi programı mezunlarının istihdam edilebilirliği için hedef alanlardır. Dijital içerik endüstrisinin temel ayırt edici özelliklerinden biri, küresel doğası ve son derece geniş girişimcilik ve serbest meslek fırsatlarıdır. Bu çalışma programından mezun olduktan sonra, dijital içerik alanı son derece dinamik olduğundan ve ağ işbirliği ilkelerine dayandığından, lisans uluslararası düzeyde rekabet edebilecektir. Bu nedenle, dijital içerik endüstrisindeki yaratıcı çalışan esnek olacak ve küresel bilgi alışverişi kanallarını kullanırken ilgili çeşitli ders birimleriyle çalışabilecektir. Ayrıca, Bilişim ve Dijital İçerikler eğitim programından mezun olan öğrencilerin çeşitli dijital içerik üretim şirketlerinde (uluslararası bilgisayar oyun stüdyoları, tasarım ajansları, film stüdyoları ve bu sektöre yönelik tüm ticari kuruluşlar) çalışabileceklerini de vurgulamak gerekir. BİT kullanarak dijital üretimin yaratılmasına yönelik.