Yarı zamanlı Lisans Programları içinde Matematik 2020 Avrupa'da

Akredite kolej ve üniversitelerden lisans derece başarılı bir kariyer yolunda önemli atlama taşı olabilir.Lisans programının en yaygın türü genellikle başarılı çalışmanın dört yıl sonra verilen bir lisans 'derecesi vardırMatematik Sanatlar Lisans büyük olarak matematik yeterlilik kolaylaştırmak için tasarlanmış bir lisans programıdır. Finans gibi meslekler geni… Devamını oku

Matematik Sanatlar Lisans büyük olarak matematik yeterlilik kolaylaştırmak için tasarlanmış bir lisans programıdır. Finans gibi meslekler geniş bir yelpazede kariyer başlatılması yarar mezun.

Avrupa, kongre tarafından, dünya 's yedi kıtanın biridir. Avrasya, Avrupa'nın en batı noktası oluşan genellikle havza ile Asya'dan ayrılır Ural ve Kafkas Dağları, Ural Nehri, Hazar ve Karadeniz ve Karadeniz ve Ege Denizi bağlayan su yolları böler.

Lisans Program Yarı zamanlı içinde Matematik Avrupa'da

University of Ostrava
Ostrava, Çek Cumhuriyeti

Matematik Lisans programının amacı, sizi özerk, mantıklı ve eleştirel düşünmeye, gerçek problemleri soyutlayıp matematiksel olarak hazırlamaya, problemleri matematiksel yöntemleri ve bilgisayar teknolojisini kullanarak çözmeye hazırlamak ve sonuçları doğru yorumlamaktır. Çalışma, matematik teorilerine dayanan saf matematiğin ve yaşamın birçok alanında yararlı olan uygulamalı matematiğin birleşimini içermektedir. Matematiksel araştırmadaki eğilimleri araştıracak, hesabın, cebirin, istatistiklerin ve sayılar teorisinin kalbine varacaksınız ve uygulamalı bilgisayar bilimi, istatistik ve veri işleme dahil olmak üzere uygulamalı matematiği incelemeniz için geniş bir kapı açılacaktır. -
15 Şub 2020

The John Paul II Catholic University of Lublin
Lublin, Polonya

Matematik öğrencilerine mantıksal tartışma yeteneği kazandırmak ve matematiksel teoremlerin ispatlarını, özellikle varsayımları ve sonuçları birbirinden ayırmak, karmaşık hesaplamalar yapmak ve matematiksel dilde problemleri çözmek için daha kolay çözüme kavuşturmak, sayısal verilerden nitel bilgi çıkarmak Uygulama problemlerinin analizi sırasında BT araçlarını kullanır ve bağımsız matematik bilgisini geliştirir. -

Высшая школа экономики
Moscow, Rusya

Bu programın amacı, modern makine öğrenimi yöntemleri, yazılım geliştirme, büyük verilerle çalışma ve iş için analitik modeller geliştirme konusunda deneyimli analistleri ve veri bilimcilerini yetiştirmektir. Program, Uygulamalı Matematik ve Enformasyon alanındaki HSE Lisans programının başarılı deneyimlerine ve London School of Economic and Siyaset Bilimi (London University of London) uzun süredir devam eden çalışmasına dayanır. -

Eindhoven University of Technology
Eindhoven, Hollanda

bu cep telefonu, tıp alanında ya da bir araba için bir dijital prototip banka kartı, dükkanlar ürünlerin temini, görüntü işleme için güvenlik bilgilerini olsun: bunların hiçbiri matematik olmadan var olamazdı. -
Flemenkçe

École Polytechnique
Palaiseau, Fransa

Lisans, tamamen İngilizce olarak öğretilen ve matematik ve fen bilimlerine çok yoğun ilgi gösteren akademik eğilimli öğrencilere uyarlanmış oldukça seçici üç yıllık bir programdır. École Polytechnique öğrenmeye yönelik çok yönlü yaklaşımı, öğrencilerin bilime katı bir akademik geçmiş geliştirmelerine ve saf bilimlerle ilgisi olmayan konuları keşfetmelerine olanak tanır. École Polytechnique , son derece faydalı bir öğrenci-personel oranı ile küçük sınıf boyutlarından yanadır. École Polytechnique Lisans Programı, Yüksek Öğretim ve Araştırma Bakanlığı tarafından Lisans derecesine (Fransızca Lisans Eşdeğeri) resmen resmen onaylanmıştır. -
26 Şub 2020

University of Pécs
Pécs, Macaristan

Temel dersler şunlardır: Mantık, Bilgisayar bilimi, Doğrusal cebir, Sayı teorisi, Matematik, Geometri, Olasılık teorisi ve istatistik ve Oyun teorisi. -

Maastricht University, Faculty of Science and Engineering
Maastricht, Hollanda

Doğa bilimleriyle ilgileniyor ve tek bir disiplinin sınırlarının ötesine bakmak mı istiyorsunuz? Ya da bir disipline odaklanmak ve o alanda uzman olmak ister misiniz? -
Şub 2020

Bilkent University
Ankara, Türkiye

Matematik Bölümü'nün programı, temel kavramları ve araştırmalardaki son gelişmeleri kapsayan, hem saf hem de uygulamalı matematikte sağlam bir arka plan sağlar. -
17 Tem 2020

Linnaeus University
Växjö, İsveç

Bu program size sağlam bir matematik bilgisi ve matematiğin bilgisayar bilimi, ekonomi ve mühendislik gibi alanlarda bir araç olarak nasıl kullanılacağını verir. -

University of Groningen
Groningen, Hollanda

Yüzyıllar boyunca, matematik teknolojik ilerlemeye önemli bir katkıda bulunmuştur. İklim sorunu gibi güncel konuları araştırmak ve çözmek çok önemlidir. Bu Bachelor'un Matematikteki programı, modelleri tasarlamanızı ve bunları teorik olarak kanıtlamanızı öğretir. -
01 Eyl 2020
01 May 2020

University of Bologna
Bologna, İtalya

İstatistikleri

Vrije Universiteit Amsterdam
Amsterdam, Hollanda

Bu geniş ve zorlu lisans derecesi programı 3 yıl sürer ve mantıksal düşünmeyi seven ve soyutlama veya karmaşık hesaplamalar yapmaktan korkmayan öğrencilere yöneliktir. Hem saf hem de uygulamalı matematikte uzmanlaşmak için eşsiz olanaklar sunar ve size araştırma, endüstri, eğitim veya danışmanlık alanında kariyer için bir başlangıç yapar. Ayrıca, hemen hemen her türlü nicel yüksek lisans programı için mükemmel bir hazırlık oluşturur. -

University of Stirling
Stirling, Birleşik Krallık

Matematik, derin güzellik, 'ha ha' anının acele-benzeri heyecanı ve zarif çözümler bulmakla ilgilidir. Desen, sistem, büyük veri, teknoloji ve bilim arasındaki ilişki. ... +

Matematik, derin güzellik, 'ha ha' anının acele-benzeri heyecanı ve zarif çözümler bulmakla ilgilidir. Desen, sistem, büyük veri, teknoloji ve bilim arasındaki ilişki. -

Moscow Automobile And Road Construction Institute - MADI
Moscow, Rusya

Matematik, Teorik ve yapı mekaniği Bölümü yük profil egzersiz toplu.

Matematik, Teorik ve yapı mekaniği Bölümü yük profil egzersiz toplu. -