Yarı zamanlı Lisans Eğitimleri içinde Biyoloji 2020 Avrupa'da

Bir lisans dört yıllık bir lisans derecesi ve dünyanın büyük bir bölümünde yüksek öğrenim için standarttır. Lisans derecesi halk eğitim de ve çevrimiçi üniversiteler ile, özel üniversitelerde, devlet üniversitelerinde elde edilebilir.Biyoloji, canlı organizmaların moleküller, hücreler ve dokulardan organizmalara kadar tüm yönlerini araştıran doğal bir bilimdir. Bu ç… Devamını oku

Biyoloji, canlı organizmaların moleküller, hücreler ve dokulardan organizmalara kadar tüm yönlerini araştıran doğal bir bilimdir. Bu çalışma alanı, biyokimya, ekoloji ve botanik gibi farklı alanlarda uzmanlık dalına sahiptir.

Avrupa'nın en büyük altıncı kıta ve 47 ülke ve çeşitli bağımlılıkları, adalar ve bölgede içerir. Bu Batı için güney, doğu Asya ve Atlantik Okyanusu ile Akdeniz ile sınırlanmıştır.

Lisans Program Yarı zamanlı içinde Biyoloji Avrupa'da

Erasmus University Rotterdam - Erasmus School of Social and Behavioural Sciences
Rotterdam, Hollanda

Erasmus Üniversite Koleji tarafından sunulan Yaşam Bilimleri (Liberal Sanatlar ve Bilimler) programı, biyolojik bilimlerde kariyer yapmak isteyen öğrenciler için araştırmadan politika yapımına kadar en uygunudur. -
Koc University - Istanbul Turkey
İstanbul, Türkiye

Koç Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik Programı, biyolojik bilimlerde geniş, derin ve titiz bir eğitim sunmayı başarmıştır. -
31 Ağu 2020
Kadir Has University
İstanbul, Türkiye

Günümüz dünyasında, moleküler biyoloji, biyokimya ve diğer biyolojik alanlar giderek daha fazla bilgi odaklı hale gelmektedir. Temel olarak, genom dizilimi ve proteome analizindeki son gelişmelerin ürettiği büyük miktardaki dizi bilgisinin işlenmesi ihtiyacı, bu yaşam bilimlerini bilgisayar bilimi, bilgi teknolojileri ve biyolojinin biyoinformatik olarak tek bir disipline birleştirdiği yeni bir çağa itmiştir. -
14 Ağu 2020
Vytautas Magnus University
Kaunas, Litvanya

Program, fen eğitimi, bilim, teknoloji, iş ve sosyal alanlar veya sistemlerin araştırma ve uygulamalarında başarılı bir şekilde çalışabilecek araştırma becerilerine sahip nitelikli uzmanları yetiştirmek için tasarlanmıştır. Program biyoloji alanında yüksek kaliteli, geniş spektrumlu uzman hazırlamayı amaçlamaktadır. Program biyolojinin önemini diğer biyobilimlere de genişletiyor, öğrenciler genetik, mikrobiyoloji, biyokimya, biyofizik, çevre bilimi, immünoloji, biyoinformatik, biyoteknoloji, moleküler biyoloji dersleri ve laboratuvar çalışmalarında bilgilerini genişletiyor. Bitki ve hayvan biyolojisi alan uygulamaları sırasında klasik biyoloji bilgisini derinleştirir. Öğrencilere biyoloji ile ilgili çeşitli bilimsel kurumlarda, ticari şirketlerde ve devlet kurumlarında kariyer arama yeterlikleri verir. -
21 Ağu 2020
Swansea University
Swansea, Birleşik Krallık

Zooloji, hayvan davranışlarının akademik anlayışına ve hayvan refahının arttırılmasında etkili yöntemlere adanmıştır. Bu, hayvan anatomisinden ve evriminden, fizyolojiye ve ekolojiye kadar her şeyi kapsar. Swansea University zooloji okumak, ekolojik, fizyolojik ve moleküler alanlardaki dünya lideri öğretim ve en yeni tesislere erişmenizi sağlar. Bu derece boyunca, Gower Yarımadası'ndaki kapımızda muhteşem deniz ekosistemlerini ve Hindistan, Sikkim, Borneo ve Porto Riko gibi uzak topraklarda yaban hayatını inceleyebilirsiniz. -
31 Tem 2020
University of Westminster
Londra, Birleşik Krallık

Westminster'den Biyolojik Bilimler alanında bir lisans derecesi (Hons) derecesi, size işverenlerin ihtiyaçlarını karşılamaya hazır olmanız için biyolojik bilgi ve temel beceriler konusunda sağlam bir akademik temel sağlayacaktır. Biyolojik Bilimler mezunları araştırma, tıp, bilim ve eğitim, hukuk ve yönetime kadar çeşitli kariyerlere devam ediyor. -
Maastricht University, Faculty of Science and Engineering
Maastricht, Hollanda

Doğa bilimleriyle ilgileniyor ve tek bir disiplinin sınırlarının ötesine bakmak mı istiyorsunuz? Ya da bir disipline odaklanmak ve o alanda uzman olmak ister misiniz? -
Glasgow Caledonian University - The School of Health and Life Sciences
Glasgow, Birleşik Krallık

Mezunlar araştırma ve geliştirme alanında, örneğin araştırma enstitülerinde veya ilaç ve biyoteknoloji gibi sektörlerde kariyerlere devam ederler. -
University of Stirling
Stirling, Birleşik Krallık

Uygulamalı Biyolojik Bilimler alanında tam entegre bir lisans kursu geliştirmek için Forth Valley College ve iş ile çalıştık. Hayat bilimlerindeki beceri sıkıntısı sorununu çözerek dersimiz bir fark yaratıyor. İşverenler tarafından aranan hayati pratik ve araştırma becerilerinde size teknik uzmanlık ve uzmanlık veririz. -
University of the Highlands and Islands
Perth, Birleşik Krallık

Oban'daki İskoç Deniz Bilimleri Derneği UHI'de (SAMS UHI) BSc (Hons) Deniz Bilimi dersimizi inceleyin ve birinci elden deniz diyarını keşfedin. Dünyanın önde gelen araştırmacılarından deniz bilimi ve teknolojisi hakkında bilgi edinecek ve en son teknolojileri uygulayacaksınız. -
Universidade da Coruña
Bir Coruña, İspanya

Öğrencilerin bilgi edinme Biyoloji temel hedefi içinde Derecesi biyolog mesleki faaliyetini geliştirmek mezunları sağlayacak profesyonel beceriler elde etmek biyolog olmalıdır ... +

Öğrencilerin bilgi edinme Biyoloji temel hedefi içinde Derecesi biyolog mesleki faaliyetini geliştirmek mezunları sağlayacak profesyonel beceriler elde etmek biyolog olmalıdır -
Ispanyolca
National Research Tomsk State University
Tomsk, Rusya

Tomsk Uluslararası Bilim Programı size doğa bilimlerini keşfetme ve kişisel ilgi ve isteklerinize göre benzersiz bir akademik profil oluşturma fırsatı sunar. Her dönem kişisel akademik danışmanınız sizi biyoloji, kimya, matematik, fizik, sinirbilim ve biyomedikal mühendisliği ve girişimcilik gibi çeşitli disiplinler arası alanlardan ders seçmenize yönlendirir. Tek bir disipline odaklanabilir veya birden fazla disiplini tek bir derecede birleştirebilirsiniz. -
01 Eyl 2020
Bilkent University
Ankara, Türkiye

Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü, öğrencileri bu biyoloji alanında araştırmacı olmaya hazırlar. -
17 Tem 2020
Hochschule Bonn-Rhein-Sieg
Rheinbach, Almanya

Bu İngilizce dili programı, modern biyoloji disiplinlerinde uzmanlaşmıştır.

Bu İngilizce dili programı, modern biyoloji disiplinlerinde uzmanlaşmıştır. -