Heykel ve Animasyon Konusunda Uzman Kıdemli Konsept Sanatçısı

Genel

3 konum mevcut
Okulun internet sitesinden bu program hakkında daha fazla alın

Program açıklaması

Konsept-Sanat İllüstrasyonu

Film veya video oyunu endüstrisinde çalışmak ister misiniz? Harika bir illüstrasyon şirketi için çalışmanın ne kadar heyecan verici olacağını hiç düşündünüz mü? Burada profesyonellerin tüm tekniklerini, anahtarları ve püf noktalarını keşfedeceksiniz.Size sanatınızı başka bir seviyeye taşımanıza ilişkin teknik bilgileri ve daha sonra küçük veya büyük film yapımları olacak fantezi, gerçek veya kurgusal dünyaları nasıl tasarlayacağınızı öğreteceğiz. televizyon, video oyunları vb. Hayal gücünüzün sınırı yoktur, yeteneklerinizi gelecekteki bir mesleğe nasıl odaklayacağınızı keşfedin.

Karakter Animasyonu

"Animasyonun Temelleri" nden "Vücut Mekaniği" nden "Oyunculuk" a kadar, bu Üstat size karakterlerinizi daha da önemlisi güvenilir olmasa da gerçek kılmak için bilgi verecektir. Endüstrinin güncel tekniklerini ve araçlarını kullanarak Animasyon sanatını öğreneceğiz.

Öğrenci, animasyon sineması, video oyunları ve reklam üzerine odaklanan görsel-işitsel şirketlerin iç yapılarını ve yapım süreçlerini öğrenecektir. Akademik eğitimini, sektörün endüstrisine girmek için giriş mektubu olacak ve böylece ilk işini bir karakter animatörü olarak alacak olan yüksek lisans derecesi boyunca yapılan en iyi animasyon çalışmalarından bir makara ile sonuçlandıracaktır.

Heykel aşırı

Piyasadaki en karmaşık ve ayrıntılı 3B modelleri oluşturmak için "Heykel" modunda nasıl çalışacağınızı öğrenin. 3D'nin farklı sektörleri için karakter tasarlamayı ve modellemeyi öğreneceksiniz. İnsan anatomisini ve heykel tekniklerini öğreneceksiniz. İlk fikirden heykeltraşlığa, ayrıntılı, dokulu ve uygulamaya. Bütün bunlar farklı stillere uygulandı. Karikatür, gerçekçi, yaratık tasarımı ve endüstrinin tüm tekniklerini ve sırlarını kullanarak hayal edebileceğiniz herhangi bir karakter.

Zbrush'ın derinlemesine nasıl kullanılacağını ve yaratmanın gücünü katlanarak uygulayarak diğer 3D paketlerle nasıl birleştireceğinizi öğreneceksiniz.

dancing dave minion, minion tim, despicable me

Ders Programı: Konsept-Sanat İllüstrasyon Modülü

temeller

1. ay

  • Photoshop tanıtımı
  • Temel Geometrik Şekiller
  • Işığın temel kuralları
  • Işık ve gölge çeşitleri
  • Perspektifin Temelleri (1 KM)
  • Temel Anatomi
  • Malzemeler: Temel

2. ay

  • Değer (Gri Tonlama)
  • Malzemeler: Ara ürünler
  • Temel Anatomi
  • Perspektifin Temelleri (2PF)
  • oranlar
  • Karmaşık Geometrik Şekiller

3. ay

  • Perspektifin Temelleri (3PF)
  • Temel Anatomi
  • Araçlar ve perspektifte karmaşık nesneler

4. ay

  • Gelişmiş Perspektif (1 PF, 2 PF, 3 PF)
  • Senaryolar ve kamera açıları
  • Işık ve gölge

5. ay

  • İleri Anatomi
  • Renk teorisi
  • Malzemeler: Gelişmiş
  • Manzara boyama
Konsept Sanatı

6. ay

  • İleri Anatomi
  • Referanslar ve fikir üretme için arama yapın
  • Küçük resimler yapma (thumnails)
  • Kendi fırçalarınızı ve özel şekillerinizi nasıl oluşturabilirsiniz?
  • Kompozisyon, Üçlü Kanun
  • Siluetler aracılığıyla tasarım
  • Sahne Tasarımı

7. ay

  • İleri Anatomi
  • İç ve dış tasarım
  • Video oyunları için ortamlar ve arka planlar
  • Silah tasarımı
  • Fotoseksleme ve mat boya teknikleri

8. ay

  • Siluetleri kullanarak karakter tasarımı
  • Karakteri çizgi boyunca keşfetme
  • Photoshop'ta katman stratejisi
  • Oklüzyon geçişi
  • Karakteri çevirin

9. ay

  • İleri Anatomi
  • oyunculuk
  • ifadeleri
  • düzen

Gündem: Aşırı Şekillendirici Modül

1. ay
  • Kaptanın sunumu ve işleyişi.
  • Uygulamalı teori karakter yaratma
  • Karakterimizin psikolojik profili
  • Z Fırça: Başlatma - uygulama.
  • Heykel 1: kafatası.
  • Anatomi: İnsan vücudunun oranları.
  • Çizim: Sağlayın ve sığdırın.
  • Anatomi: İnsan gövdesi
  • Z fırça: aşamalı çalışma metodolojisi.
  • Çizim: İnsan Gövdesi
  • Heykel 2: İnsan Gövdesi
  • Anatomi: Üst ekstremiteler
  • Z fırça: optimizasyon ve donanım kaynakları
  • Çizim: Üst Ekstremiteler
  • Şekil 3: Üst Ekstremiteler
  • Teslimat: Gerçekçi bir karakter teklifinin 2. taksiti Önceki haftadan gelen görevler
  • Anatomi: Eller
  • Z fırça: heykel teknikleri
  • Çizim: eller
  • Heykel 4: eller
  • Teslim: 3. ve son gerçekçi karakter teklifi ve önceki haftadaki görevler
2. ay
  • Anatomi: Eller
  • Z fırçası: z kürelerini engelleme ve diğer teknikler
  • Çizim: eller
  • Heykel 5: eller
  • Anatomi: Alt ekstremiteler
  • Z fırça: heykel teknikleri.
  • Çizim: Alt Ekstremiteler
  • Şekil 2: Alt Ekstremiteler
  • Anatomi: Ayaklar
  • Z fırçası: projeksiyon, katmanlar ve morflar
  • Çizim: Ayaklar
  • Heykel 2: Ayaklar
  • Anatomi: Dişi gövde
  • Z fırça: heykel teknikleri, izdüşüm, katmanlar ve şekiller
  • Çizim: Dişi Gövdesi
  • Heykel 2: Dişi gövde
3. ay
  • Anatomi: İnsan kafası
  • Z fırça: Retopoloji aracı
  • Çizim: İnsan Kafası
  • Heykel 5: İnsan Başı
  • Anatomi: Portre ve makul benzerlikler
  • Z fırça: uv oluşturma
  • Çizim: Portre ve makul benzerlikler
  • Şekil 2: Portre ve makul benzerlikler
  • Teori: saç teknikleri
  • Z fırçası: Cilt ve deri altı detayları, gözenekler, lekeler, damarlar ve yara izleri
  • Muhteşem tasarımcı: Kavramlar
  • Heykel 2: saç ve kilit heykel
  • Teori: Kumaşlar ve giysiler
  • Z fırça: fırında pişirme teknikleri
  • Z fırça: ekstrakt teknikleri ve saç şekillendirici ve fibermesh teknikleri
  • Muhteşem tasarımcı: Desenler ve simülasyonlar
  • Heykel 2: heykel kumaşları
4. ay
  • Uygulamalı Teori Çizgi Film Karakteri Oluşturma
  • Madde Ressamı: Başlatma
  • Şekil 5: Engelleme
  • Muhteşem tasarımcı: Modellerimizin kişiselleştirilmesi.
  • Uygulamalı Teori Çizgi film karakteri oluşturma, görsel dil.
  • Şekil 5: Engelleme
  • Muhteşem tasarımcı: Engarment ve morphers
  • 3D Max çokgen modelleme
  • Düşük çokgen kavramları
  • 3D Max'te Retopoloji
  • Maya'da Retopoloji
  • Blender'da Retopoloji
  • Uvw 3D Max paketini aç
5. ay
  • Madde Boyacısı: fırında pişirme ve tekstüre etme teknikleri
  • Çokgen sert yüzey modelleme
  • Prop modelleme
  • Araç modelleme
  • Madde Boyacısı: Tekstüre teknikleri
  • Temel kurulum ve karakter pozu
6. ay
  • Madde Boyacısı: fırında pişirme ve tekstüre etme teknikleri
  • Çokgen sert yüzey modelleme
  • Prop modelleme
  • Araç modelleme
  • Madde Boyacısı: Tekstüre teknikleri El Boyası karakterleri
  • Marmoset görüntüleyici: Başlatma
  • Marmoset Görüntüleyicide Uygulama
  • Çevre modellemesi
  • Prosedürel modelleme
  • Çevre için prop modelleme
  • Ağaçlar, kayalar ve kalıntılar
7. ay
  • Xnormal ile pişirme teknikleri
  • Çokgen sert yüzey modelleme
  • Prop modelleme
  • Araç modelleme
  • Madde Boyacısı: Tekstüre teknikleri El boyası sahne malzemeleri
  • Marmoset Görüntüleyici Aydınlatması
8. ay
  • Marmoset Görüntüleyici Fırında pişirme ve animasyon
  • Marmoset render
  • Çevre modellemesi
  • Prosedürel modelleme
9. ay
  • Marmoset Görüntüleyici Fırında pişirme ve animasyon
  • Marmoset render
  • Final projeleri hakkında geri bildirim
  • Kişisel Makara için odak ve ipuçları
  • Photoshop ve After Effects'te post prodüksiyon
  • Yüksek Lisans'ın nihai teslimi

Gündem: Karakter Animasyon Modülü

1. ay

Maya'da animasyona giriş

Animasyon ilkeleri

Bu ilk ayda, bu derste çalışacağımız programın arayüzünü anlamak için neyin gerekli olduğunu öğreneceğiz: Maya.

Animasyonun ima ettiği, bir animatörün endüstrideki temel rolü nedir gibi şüpheleri çözerek eli kıracağız ve on iki animasyon prensibi ile küçük egzersizlerde bize yardımcı olacak yeterli bir iş hattı oluşturacağız:

  • Uzatın ve küçültün
  • umma
  • Eylem zamanları
  • Animasyon yayları
  • Karakterin güzelliği
  • abartı
  • Katı Pozlar
  • İkincil işlem
  • Frenleme ve Hızlanma veya Kademelendirme
  • sahneleme
  • Doğrudan eylem ve poz verme
  • Devam eden eylem ve çakışan eylem
2. ay

Anatomiye Giriş

İyi bir poz yaratmanın temeli, bir insan vücudunun ağırlıklarını anlamaktır.

Tamamen analitik olan anatomik çizimi göreceğiz. Öğrencinin rahatlığına bağlı olarak geleneksel veya dijital olarak iyi çizeceğiz.

3. ve 4. aylar

Gerçekçi animasyon ve vücut mekaniğine giriş

Vücut mekaniği, insan vücudunun mekaniği, kemerlerin nasıl hareket ettiğini ve aktığını anlayacağız. Kendimize vücudun ağırlığı, ağırlığı ne kadar, nasıl hareket ettiği gibi sorular soracağız.

Tüm bunları 3D dile çevireceğiz.

Bundan sonra, önceki ayın bilgilerini kullanacağız ve tam gerçekçi animasyona yol açmak için lipsync ve vücut mekaniğini birleştireceğiz.

5. ay

film şeridi

On iki animasyon prensibini gördükten sonra, iyi bir ön yapım yapmaya odaklanacağız: planları anlamak, nasıl uygulanacağını bilmek, ne söylemek istediğimizi ve bunu nasıl yapacağımızı anlamak. Karakterlerimizin pozlarını çizin ve onları vurgulamayı öğrenin. Film sahnelerini birlikte inceleyeceğiz.

6. ay

Lipsync ve oyunculuk

Bu ay ifade ve diyaloglara odaklanacağız. Karakterlerimizin kendilerini nasıl ifade ettiklerini ve ses kullanmak için hangi fonemleri kullanmamız gerektiğini inceleyeceğiz.

Bir yüzün anatomik düzeyde nasıl çalıştığını ve diyaloglarda, dönüşlerde ve insan ifadelerinde animasyon ilkelerinin nasıl uygulanacağını anlayacağız.

  • Duyguların incelenmesi
  • gözleri
  • İlgi merkezi
  • davranış
7. ay

Animasyon çizgi film

Gerçekçi karakterden karikatür karakterine hareketi neyin farklı kıldığını göreceğiz. Bunun neden olduğu abartıyı, bir çizgi film karakterinin morfolojisini anlayacağız, çünkü gerçek fiziksel yasalarla yönetilmesi gerekmiyor: etten, aynı zamanda kauçuktan veya kayadan yapılabilir ve bu ağırlıklarına yansıtılmalıdır.

3, 4 ve 5. aylarda öğrendiklerimizi göreceğiz ve daha fazla bilgi ekleyeceğiz.

8. ay

Dörtlü animasyon

Dörtlüleri canlandırmak nasıl karmaşık bir iştir, çünkü iki ayaklılarla aynı morfolojiye sahip olmadıkları için, bu ay onlara ayrı ayrı davranacağız, önceki ayların tekniklerini uygulayacağız ve avantajımız için kullanacağız, böylece öğrenci sayesinde Hareketi sadece dörtlülere değil, herhangi bir şeye tahmin etmeyi öğrenin.

Kedigiller / köpekler / atlar.

9. ay

2 veya daha fazla karakter arasındaki etkileşim

İki veya daha fazla karakter arasında bir sahne planlamak için usta boyunca öğrendiğimiz her şeyi kullanarak:

  • Kimin aksiyonu var
  • Motivasyonun nedir
  • Nereye gidiyorsun
  • İkincil karakter aktif karakteri nasıl güçlendirir

132618_pexels-photo-264905.jpeg

Hızlandırıcı modülü

Projenin ön üretimi

  • Proje boru hattının inşaatı
  • Shotgun ile boru hattı yapılandırması
    • Görev izleme
    • Gantt şemasını optimize etme
    • Verimlilik parametrelemesi
    • Zamanlama ataması ve takım kilometre taşları
    • Üretim aşamalarının takibi
    • Kişisel ve çevrimiçi bulut bağlantısı Masaüstü Deneyimi
    • Çevrimiçi proje görselleştirme
    • Hisse yönetimi
    • Ekranda geri bildirim
    • Çoklu görev incelemesi
    • Verimlilik analizindeki belirsizliğin azaltılması
  • SCRUM metodolojisi öğrenme
üretim
  • Takvim hesaplaması
  • Fizibilite metrikleri
  • test
  • Kalite güvencesi
  • Oyun sahası
  • Pazarlama planı
Lansman - ön lansman
  • Kalkış tarihleri için pazar değerlendirmesi
  • Lansmana hazırlık
  • Satış konuşması hazırlama
  • Etkinliklerde sunum
  • Proje sunum mahkemesi
  • Halka sunum

Gerçek deneyime sahip öğretmenler

En iyi öğretmenler

Jose Mas

  • Ilion Animations Studios şirketinde Lead Animator
  • Ilion Animation Studios'un Baş Karakter Animatörü Jose Mas, 18 yıldan fazla bir süredir animasyon sektöründe çalışmaktadır. Muf, Keytoon, Kandor, Sony, Mac Guff, Ilion ... hepsi profesyonel ve daha da önemlisi bugün olduğum kişi olmamda bana yardımcı oldu.

Anfrank Ponce

  • 3D Karakter Animatörü
  • Baraboom'da çalıştı! "Jurassic World - Blue", 3D VR deneyiminin tanıtımında Felix & Paul Studios için animasyonlu dinozorlar. Walt Disney için "Fındıkkıran ve Dört Krallık" filminde görselleştirme sonrası canlandırma karakterlerinde çalıştı. Funko Pop için reklam alanında "Uzay klonları!" Paris'te Illumination MacGuff'da çalıştı, Minions ve The Grinch için kısa filmler için karakterler canlandırdı.

Jorge Momparler

  • Gameloft şirketinde Concept Artist
  • Konsept-sanatçı ve illüstratör. GAMELOFT kalibrelerinin video oyunları ve yapımcıları için onlarca proje üzerinde çalıştı. Animasyon dizisi "The Flying Squirrels" için Comics, ConceptArtist ve doku süpervizörü için kapakların ve iç görüntülerin çizeridir.

Andros Martínez

  • Kıdemli Konsept Sanatçısı
  • Mobil ve Steam indies stüdyolarında "Feral Fury" olarak Pazarlama sanatçısı olarak çalıştım, Animschool için eğitmen olarak çalıştım, Londra Stüdyoları için film yapımında da çalıştım. Toronto'da bir ay boyunca Bobby Chiu, Key Acedera ve Alvin Lee gibi insanlardan mentorluk alan Imaginism Studios'ta staj yaptım.

Melek Koç

  • Serbest İllüstratör ve Karikatürist
  • Tam adım Ángel Rams Figueroa, 1982 yılında İspanya'nın Valensiya şehrinde doğdum. İnşaat mühendisliği diplomam olmasına rağmen, gerçek tutkum hep sanat oldu. Profesyonel bir çizgi roman sanatçısı tarafından birkaç yıl öğretildim ve sonra kendi başıma öğrendim. Mesleki deneyimim illüstrasyon, çizgi roman, oteller için sahne tasarımı, su parkları, temalı mimari ile ilgili.

Juan Antonio Valverde

  • Konsept, Görsel ve Öykü Sanatçısı
  • 2005 yılında Valencia Politeknik Üniversitesi (UPV) Güzel Sanatlar bölümünden mezun oldu ve Bilgisayar Sistemleri programlama alanında Profesyonel Eğitim Derecesi 2 ve Grafik Tasarım Yüksek Lisansı ile Juan Antonio, profesyonel aktivitesini 2012 yılında, çalışmalarını memleketinde (Valencia) 5 kez, bir kez de New York'ta (ABD), Rodez'de (Fransa), ortaçağ kalesi alanındaki Animazing Galerisi'nde sergileme fırsatı buldu. Belcastel.

Rafa Costa

  • Elite 3D'de 3D Genel Müdürü
  • 3D Sanatçı ve Konsept Sanatçısı.
  • 2003 yılından bu yana reklam ajansları, tasarım stüdyoları ve mimarlık şirketlerinde çalışmaktadır.
  • BattleField 4, Mafia III veya Star Citizen gibi etkinlikler, kurumsal videolar, müzik videoları, televizyon şovları, belgeseller, filmler, reklamlar ve video oyunları gibi farklı projelere katıldı.

Nacho Lapuente

  • Elite 3D şirketinde Character Artist
  • Uzmanlık Alanları: Dijital Şekillendirici, Render, Cilt, Saç, Kumaş, Dokulu, Animasyon, Zbrush, VRay, MentalRay, Marmoset Alet Çantası 2, Unreal Engine 4.
  • Call of Duty Infinite Warfare veya Hitman gibi projeler üzerinde çalıştı.

Hector Godoy

  • Blue Sky Studios şirketinde Senior Animator
  • Héctor Godoy, 3D animasyon dünyasında hala yerde sürünürken başladı. Kariyeri Filmax Animation ile ulusal prodüksiyonlardan Blue Sky Studios'ta (Buz Devri, Robotlar, Rio, Destansı) Kıdemli Animatör'e gitti.

Özel Hızlandırıcı Programımızı keşfedin

Geçen yıl, her türlü girişimci projenin geliştirilmesi için gerekli tavsiye ve eğitimi sunan 9 aylık ivme programımızın tadını çıkaracaksınız. Bilgi birikimimizden ve tüm tesislerimizden yararlanın. Başarılı bir proje ve profesyonel bir demo-reel ile eğitiminizi tamamlayın.

Gerçek bir stüdyoda çalışın

9 aylık hızlandırıcıda gerçek bir proje üzerinde çalışacak, gerçek bir proje üzerinde olduğu gibi hedefleri, zamanlamaları, son tarihleri olan bir proje üzerinde çalışacaksınız. Gerçek bir proje olan bir video oyunu veya sinema geliştirme stüdyosunda nasıl çalışacağınızı bileceksiniz.

Kendi girişiminiz

Kendi projenizi geliştirmek ister misiniz? Burada iyi bir fikriniz varsa bunu gerçekleştirebilirsiniz. Ya da değilse, grafik tasarımcı, modeller, programcı vb.Gibi kendimizi önerdiğimiz ve başlattığımız birçok fikre her zaman katılabilirsiniz.

Gerçek yayıncılar

Temel amaç, projelerin ışığı görmesidir. Bu nedenle 200.000 € 'ya kadar olan projeleri finanse eden PlayStation Talents gibi farklı finansman, dağıtım ve tanıtım sistemlerine sahibiz

Profesyonel denetim

Çünkü tek başına ve denetimsiz çalışmanın zor olduğunu biliyoruz. Bu nedenle, hızlandırıcı öğrenciler, projenin gelişimini denetleyecek ve sürekli yardım sağlayacak öğretmenlerimizin ve uzmanlarımızın yardımıyla ilk günden itibaren sayılacaktır.

Özel kurulumlar

Evde çalışmak çok rahat ama verimli değil, hepimiz biliyoruz. Tesislerimizde ekibinizle profesyonel bir ortamda, bir toplantı odası, bir oyun odası, yiyecek / içecek makineleri ve sektördeki bir şirketin tüm hizmetleri ile çalışacaksınız.

Çok disiplinli takım

Çok farklı kariyer öğrencileri ile çalışacaksınız. Video oyunları, oyun tasarımı, programlama, 3D modelleme, animasyon, sinema, konsept uzmanları, hepsi gelecekteki projeler ve fikirler için bir bağlantı oluşturan bir ekip olarak çalışıyor.

İş ilanları

Hem ulusal hem de uluslararası olarak öğrencilerimizin durumuna ve tercihine uygun iş tekliflerini kişisel olarak araştırmak ve yönetmekle ilgileneceğiz.

Demo makarası

Ve tüm bunlar, profesyonel bir demo makarasına, geliştirmek istediğiniz iş için özel bir demo makarasına sahip olursunuz, bu da kapak mektubunuza ekleyebilir veya devam ettirebilirsiniz, bu da tüm geleceğinize tüm kapıları açacağınızı garanti ederiz.

Sanal Kampüsümüze ücretsiz kaydolun

Dünyanın en gelişmiş kampüsü

Kampüsümüzü tüm dünyaya açan tek okuluz. Binlerce kişi, öğrenci olsun ya da olmasın, videoları, eğiticileri, dersleri, demoları görüntülemek, misyonlar yürütmek ve genel olarak sektördeki diğer öğrenciler ve profesyoneller ile etkileşim kurmak için intranetimize günlük olarak erişin. Sonsuz olasılıklarla bütün bir sanal dünya sizi bekliyor.

  • Avatarınızı oluşturun
  • Odanızı özelleştirin
  • Mesleki eğitim
  • Seviye atla
  • Sınıf arkadaşlarınızla konuşun
  • Konferanslar ve web seminerleri
  • Alıştırmalar ve ödevler
  • HD Videolar
Son Güncelleme Mar 2020

Okul Hakkında

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Devamını oku

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Daha Az
Los Angeles , Valencia , Valencia + 2 Daha fazla Daha az