Grafik Tasarım ve Animasyon Lisans Derecesi
AUM American University of Malta
Anahtar bilgi
kampüs konumu
Cospicua, Malta
Diller
Ingilizce
çalışma formatı
Kampüste
Süre
4 yıllar
Adımlamak
Tam zamanlı
Öğrenim ücretleri
EUR 5.000 / per year *
Son başvuru tarihi
Bilgi talebi
En erken başlama tarihi
Bilgi talebi
* dönem başına uluslararası öğrenciler; 1500 EUR - dönem başına AB öğrencileri; 1000 EUR - Dönem başına Maltalı öğrenciler
Tanıtım
Grafik Tasarım ve Animasyon BA programı, görsel sanatların pratik uygulamalarına ilgi duyan öğrenciler içindir. Grafik tasarım ve animasyon eğitimi alırken görsel problemleri çözerek hayal gücünüzü ifade edebilirsiniz. Tasarımda güçlü becerilere ve yaratıcı ilgi alanlarına sahip öğrenciler bu program için mükemmel adaylardır. Bu dereceyi tamamlayanlar, endüstriye özgü çok çeşitli tasarım ve / veya animasyon uygulamalarını ele alan kendi seçtikleri bir rolü üstlenmeye hazır olacaklardır.
Program Detayları
İlk iki yılda öğrenciler, beş tematik alanı tanıtan üniversitenin Genel Eğitim Programını (42 ABD kredisi / 84 AKTS) tamamlamaya odaklanacaklar: iletişim, veri ve nicel literatür, bilimsel araştırma, sanat ve beşeri bilimler ve sosyal bilimler. Üçüncü ve dördüncü yıllarda, öğrenciler ana dallarıyla ilgili konulara odaklanacaklar.
Program Öğrenme Çıktıları
Grafik Tasarım ve Animasyon BA, öğrencilere görsel sanatlar ve baskı, etkileşimli medya, film ve televizyon dahil olmak üzere geniş bir medya yelpazesi için tasarım konusunda güçlü bir temel sağlayan profesyonel odaklı bir derecedir. Program, öğrenciye, mezunların sürekli gelişen endüstride edindiği bilgi ve becerileri zenginleştirecek disiplinler arası bir çalışma programı oluşturma şansı sunar. Son sınıf Tez Aşaması boyunca, öğrenciler kendi kendilerine yönlendirilen bir projede kendi özel ilgi alanlarını derinlemesine keşfedebilirler.
Kazanılan Bilgi
- Medya üretimi, iletişim ve yayma teknikleri ve yöntemleri hakkında bilgi.
- Hassas teknik planların, çizimlerin ve modellerin üretiminde yer alan tasarım teknikleri, araçları ve ilkeleri hakkında bilgi.
- Görsel sanat eserlerini bestelemek, üretmek ve icra etmek için gerekli teori ve teknikler hakkında bilgi.
- Uygulamalar dahil olmak üzere elektronik ekipman ve bilgisayar donanımı ve yazılımı bilgisi.
Kazanılan Beceriler
Alternatif çözümlerin, sonuçların veya sorunlara yaklaşımların güçlü ve zayıf yönlerini belirlemek için mantık ve muhakeme kullanmak.
- Kendi zamanını ve başkalarının zamanını yönetmek.
- En uygun olanı seçmek için potansiyel eylemlerin göreceli maliyet ve faydalarını göz önünde bulundurarak.
- Hem mevcut hem de gelecekteki problem çözme ve karar verme için yeni bilgilerin etkilerini anlamak.
- Çeşitli ortamlarda başarılı yenilikçi grafik tasarım projeleri üreten yaratıcı ve teknik yetenekleri sergileyerek grafik tasarım iletişiminin ilkelerini gösterin.
- Tasarım ve geleneksel stüdyo sanatında sağlam bir temel sergileyecek ve görsel yollarla etkili iletişim kurmak için bu becerileri kullanabilecektir.
- Çok çeşitli dijital tasarım ve animasyon araçlarını anlayın ve kullanın.
- Hareketli grafikler, oyun geliştirme, 3d ve 2D animasyon filmleri, televizyon veya efekt animasyonu alanlarında kariyer için gerekli animasyon becerilerini edinin.
- Kendi kendini yöneten yaratıcı projelerde yüksek düzeyde özerklikle çalışmak için kendi kendini yönetme becerilerini kullanın.
- Karmaşık yaratıcı konseptler geliştirmek için ön görselleştirme, resimli taslak oluşturma ve temel üretim öncesi tekniklerinin kullanımını uygulayın.
- Yaratıcı problem çözme becerilerini çeşitli soyut problemlere uygulayın.
- Profesyonel ve özgün bir tasarım ve animasyon portföyü ve makarası üretin.
Yeterlilikleri
- Belirli bir konu veya durum hakkında alışılmadık veya zekice fikirler oluşturun veya bir sorunu çözmek için yaratıcı yollar geliştirin.
- Bilgisayar donanımı ve yazılımı kullanarak görsel medya oluşturun.
- Yerleşim ilkeleri ve estetik tasarım kavramları bilgisine dayalı olarak yenilikçi tasarımlar, kavramlar ve örnek yerleşimler oluşturun.
- Ürün çizimleri, şirket logoları ve Web siteleri için grafikler ve düzenler oluşturun.
- Bağımsız yargı, yaratıcılık ve bilgisayar ekipmanı kullanarak karmaşık grafikler ve animasyonlar oluşturun.
- Hareket yanılsaması vermek için ışığı, rengi, dokuyu, gölgeyi ve saydamlığı değiştirerek veya statik görüntüleri değiştirerek gerçeğe yakın görünen nesneler veya karakterler oluşturun.
- Animasyonun akışını gösteren ve ana sahneleri ve karakterleri haritalayan storyboard'lar oluşturmak için animasyona hikaye geliştirme, yönetmenlik, sinematografi ve düzenleme uygulamaktan sorumlu olun.
- Ürünlerde, teknik kılavuzlarda, literatürde, haber bültenlerinde ve slayt gösterilerinde kullanılmak üzere brifingler, broşürler, multimedya sunumları, web sayfaları, promosyon ürünleri, teknik çizimler ve bilgisayar çizimleri geliştirmekten sorumlu olun.
- Multimedya kampanyalarının tasarımı ve üretiminde işbirliği yapın, bütçeleme ve programlamayı yönetin ve üretim koordinasyonu, arka plan tasarımı ve ilerleme takibi gibi sorumluluklara yardımcı olun.
Öğretim ve Değerlendirme
Genel olarak Grafik Tasarım ve Animasyon modülleri, teori ve uygulamalı pratiğin bir karışımı ile öğretilir. Bununla birlikte, pedagojik yaklaşımlar modülden modüle büyük ölçüde farklılık gösterir.
Kurstaki modüllerin çoğu, çoğu sanat, film ve animasyon kursunda ortak olan geleneksel proje tabanlı öğrenme eleştirisi yöntemi kullanılarak öğretilir. Öğrenciler, kısıtlamalarla sınırlandırılan ve modül öğrenme hedefleri etrafında tasarlanan kriterleri karşılayan projeler üzerinde çalışırlar. Öğrenciler, konuyla ilgili kelime dağarcıklarını ve kendi çalışmalarını analiz etme ve geliştirme yeteneklerini geliştiren bitmiş projenin grup eleştirilerine katılırlar.
Grafik Tasarım ve Animasyona özel modüllerin çoğunluğundaki derecelendirme, projelere göre değerlendirilecektir.
Kariyer fırsatları
- Bir film stüdyosu veya video oyunu yaratıcısı için Film veya Video Oyunu Animatör.
- Görsel-işitsel bir şirkette Grafik Tasarımcı.
- Çok yönlü bir web geliştiricisi için Görsel Sanatçı.
4 Yıllık Derece Planı Anahatları
Yıl 1
Dönem I
- ENG 101 İngilizce Kompozisyon 1
- MAT 120 Veri Analizine Giriş, Olasılık ve İstatistik
- HIS 101 Akdeniz Tarihi
- GRD 101 Görsel Tasarıma Giriş
- Seçmeli Ders
Dönem II
- ENG 102 İngilizce Kompozisyon 2
- BIO 101 Yaşamın Birliği
- Karşılaştırmalı Perspektifte REL 101 Dini Dünyalar
- GRD 111 Çizim ve Görselleştirme
Yıl 2
Dönem I
- COM 101 Çok Kültürlü İletişime Giriş
- CHE 101 VEYA PHY 101 Bilimsel Araştırma GE
- PSY 101 Psikolojiye Giriş
- ATH 101 Akdeniz Sanatları
- GRD 201 Figür Çizimi ve Anatomisi
Dönem II
- PHI 101 Felsefeye Giriş
- SOC 101 Sosyolojiye Giriş
- ATH 201 Dünya Sanat Tarihi
- GRD 211 Dijital Sanat Araçları
- OPEN İlköğretim Ölçme (Lab ile)
Yıl 3
Dönem I
- GRD 301 Zaman, Görüntü, Ses
- GRD 311 Boyama ve Renk
- GRD 321 Tasarım ve Modelleme
- GRD 331 Animasyon I: Hareket ve Yöntemler
- PHI 102 Uygulamalı Etik
Dönem II
- GRD 341 3D Karakter Animasyonu
- GRD 351 Animasyon II: Üretim
- GRD 361 Grafik Tasarım I: Tipografi
- GRD 371 Storyboard ve Anlatı
4. yıl
Dönem I
- GRD 411 Grafik Tasarım II: Görsel Problem Çözme
- GRD 421 Hareketli Grafik
- GRD 431 Oyunlar için Görsel Tasarım
- GRD 461 Tez Projesi I
Dönem II
- GRD 441 Grafik Tasarım III: Web Tasarım
- GRD 451 Disiplinlerarası Oyun Projesi
- GRD 462 Tez Projesi II
Program Sonucu
Grafik Tasarım ve Animasyon BA derecesi, öğrencilere baskı, etkileşimli medya, film ve televizyon dahil olmak üzere geniş bir medya yelpazesi için görsel sanatlar ve tasarım alanında güçlü bir temel sağlayan profesyonel odaklı bir derecedir. Program, öğrenciye, mezunun sürekli gelişen endüstride aldığı bilgi ve becerileri zenginleştirecek disiplinler arası bir çalışma programı oluşturma şansı sunar. Son sınıf Tez Aşaması boyunca, öğrenciler kendi kendine yönetilen bir projede kendi özel ilgi alanlarını derinlemesine keşfedebilirler.
Kazanılan Bilgi
- Medya üretim, iletişim ve yayma teknikleri ve yöntemleri bilgisi.
- Hassas teknik planların, çizimlerin ve modellerin üretiminde yer alan tasarım teknikleri, araçları ve ilkeleri bilgisi.
- Görsel sanat eserlerini bestelemek, üretmek ve icra etmek için gerekli teori ve teknikler bilgisi.
- Uygulamalar dahil olmak üzere elektronik ekipman ve bilgisayar donanımı ve yazılımı bilgisi.
Kazanılan Beceriler
Alternatif çözümlerin, sonuçların veya sorunlara yaklaşımların güçlü ve zayıf yönlerini belirlemek için mantık ve muhakeme kullanmak.
- Kişinin kendi zamanını ve başkalarının zamanını yönetmesi.
- En uygun olanı seçmek için potansiyel eylemlerin göreceli maliyet ve faydalarını göz önünde bulundurarak.
- Hem mevcut hem de gelecekteki problem çözme ve karar verme için yeni bilgilerin etkilerini anlamak.
- Çeşitli ortamlarda başarılı yenilikçi grafik tasarım projeleri üreten yaratıcı ve teknik yetenekleri sergileyerek grafik tasarım iletişiminin ilkelerini gösterin.
- Tasarım ve geleneksel stüdyo sanatında sağlam bir temel gösterecek ve bu becerileri görsel araçlarla etkili bir şekilde iletişim kurmak için kullanabilecektir.
- Çok çeşitli dijital tasarım ve animasyon araçlarını anlayın ve kullanın.
- Hareketli grafikler, oyun geliştirme, 3 boyutlu ve 2 boyutlu animasyon filmler, televizyon veya efekt animasyonu alanlarında kariyer için gerekli animasyon becerilerini edinin.
- Kendi kendini yöneten yaratıcı projelerde yüksek düzeyde özerklikle çalışmak için kendi kendini yönetme becerilerini kullanın.
- Karmaşık yaratıcı kavramlar geliştirmek için ön görselleştirme, storyboard oluşturma ve temel üretim öncesi tekniklerin kullanımını uygulayın.
- Çeşitli soyut problemlere yaratıcı problem çözme becerileri uygulayın.
- Profesyonel ve özgün bir tasarım ve animasyon portföyü ve makarası üretin.
Yeterlilikleri
- Belirli bir konu veya durum hakkında alışılmadık veya zekice fikirler oluşturun veya bir sorunu çözmek için yaratıcı yollar geliştirin.
- Bilgisayar donanımı ve yazılımını kullanarak görsel medya oluşturun.
- Yerleşim ilkeleri ve estetik tasarım kavramları bilgisine dayalı olarak yenilikçi tasarımlar, konseptler ve örnek düzenler oluşturun.
- Ürün çizimleri, şirket logoları ve Web siteleri için grafikler ve düzenler oluşturun.
- Bağımsız muhakeme, yaratıcılık ve bilgisayar ekipmanı kullanarak karmaşık grafikler ve animasyonlar oluşturun.
- Işığı, rengi, dokuyu, gölgeyi ve şeffaflığı değiştirerek veya hareket yanılsaması vermek için statik görüntüleri değiştirerek gerçekçi görünen nesneler veya karakterler oluşturun.
- Animasyonun akışını gösteren ve önemli sahneleri ve karakterleri haritalandıran storyboard'lar oluşturmak için animasyona hikaye geliştirme, yönetmenlik, sinematografi ve kurgu uygulamaktan sorumlu olun.
- Ürünlerde, teknik kılavuzlarda, literatürde, haber bültenlerinde ve slayt gösterilerinde kullanılmak üzere brifingler, broşürler, multimedya sunumları, web sayfaları, promosyon ürünleri, teknik çizimler ve bilgisayar çizimleri geliştirmekten sorumlu olun.
- Multimedya kampanyalarının tasarımı ve üretiminde işbirliği yapın, bütçeleme ve zamanlamayı yönetin ve üretim koordinasyonu, arka plan tasarımı ve ilerleme takibi gibi sorumluluklara yardımcı olun.
Kariyer fırsatları
- Bir film stüdyosu veya video oyunu yaratıcısı için Film veya Video Oyunu Animatörü.
- Görsel-işitsel bir şirkette Grafik Tasarımcı.
- Çok yönlü bir web geliştiricisi için Görsel Sanatçı.
kabul
Müfredat
Öğretme ve Değerlendirme
Genel olarak, Grafik Tasarım ve Animasyon modülleri, teori ve uygulamalı uygulamanın bir karışımı ile öğretilir. Bununla birlikte, pedagojik yaklaşımlar modülden modüle önemli ölçüde değişir.
Kurstaki çoğu modül, çoğu sanat, film ve animasyon kursunda ortak olan geleneksel proje tabanlı öğrenme eleştirisi yöntemi kullanılarak öğretilir. Öğrenciler, kısıtlamalarla sınırlanan ve modülün öğrenme hedefleri etrafında tasarlanmış kriterlere hitap eden projeler üzerinde çalışırlar. Öğrenciler, konuyla ilgili sözcük dağarcığını ve kendi çalışmalarını analiz etme ve geliştirme becerilerini geliştiren, bitmiş projenin grup eleştirilerine katılırlar.
Grafik Tasarım ve Animasyona özgü modüllerin çoğunda notlandırma, projelere dayalı olarak değerlendirilecektir.
4 Yıllık Derece Planı Taslağı
Yıl 1
1. dönem
- ENG 101 İngilizce Kompozisyon 1
- MAT 120 Veri Analizi, Olasılık ve İstatistiğe Giriş
- HIS 101 Akdeniz Tarihi
- GRD 101 Görsel Tasarıma Giriş
- Serbest Seçmeli
II. Dönem
- ENG 102 İngilizce Kompozisyon 2
- BIO 101 Yaşam Birliği
- REL 101 Karşılaştırmalı Perspektifte Dini Dünyalar
- GRD 111 Çizim ve Görselleştirme
2. Yıl
1. dönem
- COM 101 Çok Kültürlü İletişime Giriş
- CHE 101 VEYA PHY 101 Bilimsel Sorgulama GE
- PSY 101 Psikolojiye Giriş
- ATH 101 Akdeniz Sanatları
- GRD 201 Şekil Çizimi ve Anatomi
II. Dönem
- PHI 101 Felsefeye Giriş
- SOC 101 Sosyolojiye Giriş
- ATH 201 Dünya Sanat Tarihi
- GRD 211 Dijital Sanat Araçları
- AÇIK Eleman Ölçme (Laboratuvarlı)
3. Yıl
1. dönem
- GRD 301 Zaman, Görüntü, Ses
- GRD 311 Resim ve Renk
- GRD 321 Tasarım ve Modelleme
- GRD 331 Animasyon I: Hareket ve Yöntemler
- PHI 102 Uygulamalı Etik
II. Dönem
- GRD 341 3D Karakter Animasyonu
- GRD 351 Animasyon II: Prodüksiyon
- GRD 361 Grafik Tasarım I: Tipografi
- GRD 371 Storyboarding ve Anlatı
4. Yıl
1. dönem
- GRD 411 Grafik Tasarım II: Görsel Problem Çözme
- GRD 421 Hareketli Grafikler
- GRD 431 Oyunlar İçin Görsel Tasarım
- GRD 461 Tez Projesi I
II. Dönem
- GRD 441 Grafik Tasarım III: Web Tasarımı
- GRD 451 Disiplinlerarası Oyun Projesi
- GRD 462 Tez Projesi II
Program Öğrenim Ücreti
Burslar ve fon sağlama
Üç türe dayalı burslar: liyakat (yüksek akademik performans) veya sporcu veya finansal ihtiyaç.