Yazılım Mühendisliği BSc
York St John University
Anahtar bilgi
kampüs konumu
York, Birleşik Krallık
Diller
Ingilizce
çalışma formatı
Kampüste
Süre
3 - 6 yıllar
Adımlamak
Tam zamanlı, Yarı zamanlı
Öğrenim ücretleri
GBP 9.250 / per year *
Son başvuru tarihi
Bilgi talebi
En erken başlama tarihi
Bilgi talebi
* İngiltere ve AB 2020-21 tam zamanlı: yılda 9.250 £, yarı zamanlı: yılda 4.265 £; Uluslararası 2020-21 tam zamanlı: yıllık 12.750 £
burslar
Çalışmalarınızı finanse etmenize yardımcı olacak burs fırsatlarını keşfedin
Tanıtım
Uzman bilgi işlem laboratuvarlarını keşfedin ve programlama, yazılım mühendisliği ve sistem tasarımı konularında benzersiz beceriler kazanın.
Uzmanlarımız, yazılım mühendisliği ve geliştirmede hayalinizdeki kariyere devam etmeniz için gereken bilgi ve becerileri sağlamak için bu programı geliştirmiştir. Yazılım Mühendisliğini, kişisel inovasyonunuza ve teknik uzmanlığınıza değer verdiğimiz ve değerli endüstri bağlantıları geliştirme fırsatı sağladığımız teşvik edici bir ortamda keşfedeceksiniz.
Bilgisayar Bilimi derslerimizden mezun olanların% 92'si altı ay içinde istihdam veya ileri eğitim almıştır - DLHE 2017.
Ana unsurlar
- UCAS Kodu - II1O
- Konum - York kampüsü
- Süre - 3 yıl tam zamanlı, 6 yıl yarı zamanlı
- Başlangıç tarihi - Eylül 2020
- Okulu - Sanat, Tasarım ve Bilgisayar Bilimi
Kursa Genel Bakış
Akademisyenlerimiz ve endüstri uzmanlarımızla birlikte çalışarak, girişimcilik becerilerini geliştireceğiniz ve gelecekteki bilgi işlem kariyeriniz için fırsatlar yaratacağınız canlı projeler üzerinde işbirliği yapacaksınız. Seçtiğiniz kariyer yolunda başarılı olmanıza yardımcı olacak becerileri geliştirmenin önemine inanıyoruz, bu yüzden canlı bir ortamda çalışmanıza, yerleşik bir şirkette çalışmanıza veya kendi başınıza girişimci bir projeye girişmenize izin veren profesyonel bir proje üstleneceksiniz. .
Profesyonel çalışma ortamlarının daha kapsamlı bir deneyimini yaşamak isteyenler için bu program için bir Yıl Sektörde seçeneği de mevcuttur.
Sınıfa geri döndüğünüzde, hepsi doktora seviyesine sahip ve sektörde aktif olan uzmanlarımız tarafından öğretileceksiniz. Yazılım geliştirme, iş, oyunlar, eğitim ve uzman ilginize uygun diğer heyecan verici, gelişmekte olan alanlar da dahil olmak üzere çeşitli endüstrilere uygulanabilecek temel programlama, yazılım mühendisliği ve sistem tasarımı becerilerini öğreneceksiniz. Yazılım mühendisliği uzmanları tarafından yaygın olarak kullanılan uzman ekipmanlara erişebileceğiniz çalışmalarınızı desteklemek için en iyi olanaklara erişebilmenizi sağlamak için üç uzman bilgi işlem laboratuarının geliştirilmesine yatırım yaptık.
Ders Yapısı
Seviye 1
Seviye 1, bir bilgisayar bilimcisi olarak gelişiminiz için gereken temel temel bilgileri verir ve programlama, matematik, yazılım mühendisliği ve alanındaki gelişmeleri çevreleyen kritik söylemler hakkında temel konu bilgilerini geliştirmek için geniş bir fırsat yelpazesi sunar. bilgi işlem. Ortak yazılım mühendisliği terminolojisine aşina olacak ve disipline özgü teknik uygulamalar, metodolojiler ve teoriler konusunda bilgili olacaksınız. Bu seviyede öğretim, konferanslar, seminerler, atölyeler, öğretim laboratuvarları, Desteklenen Açık Öğrenme (SOL), konuk konuşmaları ve geziler gibi bir dizi sürükleyici öğrenme deneyiminden oluşur.
Modüller
Modüller şunları içerir:
- Programlama 1: Bu modül, yazılım geliştirme bağlamında programlamanın temel kavramlarını, ilkelerini ve tekniklerini öğrenmek, keşfetmek ve absorbe etmek için alan sağlayacaktır. Destekleyici mantık, problem çözme çabası olarak programlama ve algoritma tasarımıdır.
- Matematik ve Problem Çözme: Soyutlama Bilgisayar Bilimi için esastır. Bu nedenle, bu modülün temel bir vurgusu, gerçek dünyadaki elementlerin soyut modellerini tasarlamanızı ve değiştirmenizi sağlamak için matematiksel teknikler ve beceriler sunmaktır. Bu teknikler ve beceriler uygun matematiksel gösterimleri ve kavramları içerir.
- Bilgisayar Sisteminin Temelleri: Bu modül size bir bilgisayarın altyapısı hakkında daha geniş bir anlayış sağlayacaktır. Donanım ve işletim sistemlerindeki temel sorunları kapsar ve yaygın olarak kullanılan masaüstü bilgisayar sistemlerine odaklanır. Amaç, bilgisayar sistemlerine maruz kalmanızı genişletmektir; yazılım mühendisliğini ve İnternet'i desteklemek için endüstride yaygın olarak kullanılan işletim sistemlerini kapsar.
- Programlama 2: Bu modül size yazılım geliştirme bağlamında Nesne Tabanlı Programlamayı tanıtacaktır. Programlama ve algoritma tasarımı ile problem çözme fikirleri, bir yarıyıl modüllerini temel alarak daha da geliştirilmiştir. Prosedürel ve nesneye yönelik dillerde artan karmaşıklık programlarını nasıl düzenleyeceğinizi, derleyeceğinizi, çalıştıracağınızı ve test edeceğinizi öğreneceksiniz.
- Yazılım Mühendisliği: Web tabanlı bir eserin tasarımına ve gerçekleştirilmesine odaklanarak yazılım mühendisliğinin temel tekniklerine ilişkin temel bir anlayış geliştireceksiniz. Modül, yazılım mühendisliği bilgisi ve web tabanlı bir eserin tasarlanması için gerekli becerilerin uygun bir dengesinin elde edilmesini vurgulayacaktır.
- Bağlamda Teknoloji: Bu modül, mevcut ve ortaya çıkan bilgi işlem uygulamalarının daha geniş felsefi etkilerini dikkate almak ve değerlendirmek için bir bilgi işlem uzmanının gerekli temel becerilerinin yanı sıra temel söylem becerilerini tanıtmaktır. Modül, bilgi toplama, analiz, söylemsel tartışma ve sunum. Bu, bilgi işlem uygulamasının ilgili profesyonel yönlerini ve daha geniş sosyal sonuçlarını tanıtacaktır. Bu, mesleki organların rolünün yanı sıra bilgisayar kullanımının yasal, etik ve sosyal yönlerini de içerir.
Seviye 2
Seviye 2, ağ oluşturma, veritabanları ve mobil uygulama geliştirme modülleri aracılığıyla konu bilginizi daha da geliştirmenizi sağlayacaktır. Bunlarla birleştiğinde, becerilerinizi 'canlı' bir ortamda uygulamanıza, yerleşik bir şirkette çalışmanıza ya da kendi kendine başlatılan, muhtemelen işbirlikçi, girişimci bir projeye girişmenize izin veren profesyonel bir proje üstleneceksiniz. Bu fırsat, şimdiye kadar edindiğiniz bilgileri dereceniz üzerinden uygulamanızı ve test etmenizi, gerçek dünya deneyimi ile öğrenmenizi doğrulamanızı sağlayacaktır. Seviye 2'de ayrıca mevcut konuyla ilgili söylemler ve sizi 3. düzeydeki büyük projenize hazırlayan niteliksel ve niceliksel araştırma yöntemleri hakkındaki bilgilerinizi artıracak olan Teknoloji Felsefeleri modülünü de üstleneceksiniz. Bu seviyede öğretim, önceki tüm modları seviye olarak dahil edecektir. 1, ancak daha öz-yönelimli ve grup proje tabanlı çalışmalara vurgu yaparak.
Modüller
Modüller şunları içerir:
- Programlama 3: Bu modül, sizi orta ve ileri programlama kavramlarına ve yöntemlerine maruz bırakarak programlama becerilerinizi geliştirir. Yazılım mühendisliğindeki resmi yöntemleri pratik yazılım geliştirme görevleri ile birleştirerek, bir dizi ders ve uygulamaya dayalı laboratuvarlar aracılığıyla programlama becerilerinizi geliştirecek, geliştirecek, test edecek ve pekiştireceksiniz.
- Veritabanları ve Ağlar: Bu modülün amacı, veri tabanları ve ağların temel ilke ve kavramlarını tanıtmak ve araştırmaktır. Veri tabanı sistemlerinin tasarlanması, uygulanması ve yönetilmesinin yanı sıra ağa bağlı ve internet üzerinden çalışan sistemlerin çalışmasını destekleyen teknik ayrıntılar kazanacaksınız.
- Yazılım Mühendisliği: Tasarım Desenleri: Bu modül, hem tasarım hem de programlamayı kapsayan nesne yönelimli sistemlerin yapısını tanıtacaktır. Bir tasarım modeli kavramına dayanır: sistem yapısı ve davranışında belirli bir bağlamda tekrar eden bir soruna kanıtlanmış bir çözümün soyutlanması.
- Mobil Uygulama Geliştirme: Bu modül, mobil bilgi işlem cihazları için uygulamalar geliştirmek için kullanılan teknolojiler hakkında kapsamlı bir anlayış sağlamayı amaçlamaktadır. Mobil cihazların özelliklerini ve bunların yazılım mühendisliği kararlarını nasıl etkilediğini keşfedecek; mobil ve her yerde bulunan yazılım geliştirme alanında çalışmaya hazırlanıyor.
- Profesyonel Proje: İşle ilgili öğrenmeye artan odaklanma, bir alanın teknik bilgisi ile bilgi işlem ve istihdam edilebilirlik ihtiyacı arasındaki ilişkinin açık bir şekilde anlaşılmasını ve takdir edilmesini yansıtmaktadır. Bu modül, kendiliğinden başlatılan veya işbirlikçi girişim projeleri dahil veya gerçek dünya sorunlarına bilgisayar tabanlı çözümler geliştirmek için işletmelerle birlikte çalışmayı içeren bir dizi kendi kendine başlatılan seçenekle işle ilgili öğrenmeyi deneyimleme fırsatı sunar.
- Teknoloji Felsefeleri: Bu modül sizi etik, ontoloji, estetik, sürdürülebilirlik, teknik sistem ekolojisi, post-hümanizm ve sanallık gibi çalışma alanları için önemli olan temel felsefi söylemlere maruz bırakır. Bu söylemlere maruz kaldığınızda, bilgisayar biliminin sosyal ve politik bağlamda daha geniş etkilerini düşünmeye ve değerlendirmeye teşvik edilecektir.
3. seviye
Seviye 3, alanınızdaki gelişmiş modülleri içerir, örneğin isteğe bağlı modüller arasından öğrenmenizi uzmanlaşmanıza ve vurgulamanıza olanak tanır, örneğin: Siber Suç Güvenliği, İşletmeler için Yazılım Çözümleri, Gelişmiş Web Geliştirme, Veri Görselleştirme ve iOS Oyun Geliştirme. Her yıl sunulan isteğe bağlı modüller öğrenci sayılarına ve mevcut kaynaklara göre değişecektir, bu nedenle listelenen modüllerin tümü her yıl mevcut olmayabilir. Buna ek olarak, bir akademik danışman tarafından kabul edilen ve desteklenen kendi tasarımınızın yıl boyunca bağımsız bir araştırma projesini üstleneceksiniz. Bu proje, yazılım mühendisliği araştırmalarının mevcut veya gelişmekte olan herhangi bir alanında olabilir. Bu büyük proje ile teknik öğreniminizi ve profesyonel araştırma ilgi alanlarınızı birleştirmeniz teşvik edilir. Seviye 3'te öğretme ve öğrenme, seviye 1 ve 2'de karşılaşılan teslim ve aktivite modlarını içerir, ancak seviye 3'teki vurgu, modüller içinde ve arasında öğrenmeye yanıt veren kendi kendini yöneten bağımsız çalışma üzerinedir.
Modüller
Zorunlu modüller şunları içerir:
- Büyük Proje: Bu modülün amacı, diğer modüllerden edinebileceğiniz teorik anlayışı ve pratik becerileri bir araya getirme fırsatı vermektir. Projeler tipik olarak kavramsallaştırmadan başarılı değerlendirmeye ve araştırmanın çıktısını göstermek için iyi hazırlanmış, önemli bir raporun üretilmesine kadar bir yazılım ürünü üretmeyi içerir.
- İnsan-Bilgisayar Etkileşimi: Bu modül kullanılabilir, etkili ve etkileşimli teknolojilerin tasarlanması, değerlendirilmesi ve devreye alınması ile ilgilidir. Bu modülün amacı, kullanıcı deneyimi alanındaki kilit alanlara, yaklaşımlara ve gelişmelere odaklanabilmenizi sağlamaktır.
- Nesnelerin İnterneti: Nesnelerin İnterneti, ağa bağlı nesnelerden oluşan bir interneti tanımlamak için kullanılan bir terimdir. Terim her yerde bilgi işlem kavramlarını içerir, ancak bunlarla sınırlı değildir; çevre zekası; Makineden Makineye iletişim (M2M). Bu söylemleri birleştiren şey, 'akıllı' teknolojinin kamusal ve sosyal alanlara konuşlandırılmasının sadece birbirimizle ilişkimizi değil, aynı zamanda kendimizi insan olarak nasıl anladığımızı da etkileyeceği sorusudur. Bu modül, kamu ve / veya sosyal bağlamlarda dağıtım için Nesnelerin İnterneti teknolojisini geliştiren pratik bir proje aracılığıyla bu soruları araştırmaya açmayı amaçlamaktadır.
İsteğe bağlı modüller şunları içerir:
- Siber Suç Güvenliği: Siber terörizm büyük bir endişe kaynağıdır ve olmaya devam etmektedir. Böylece, siber suç güvenliği, suç işlemlerinde bilgisayar teknolojisinin giderek artan kullanımını ele almak isteyen disiplinler arası bir alan olarak gelişmiştir. Uygulayıcılar, alanın karmaşık doğasını, ilişkili teknolojilerini ve ceza soruşturmasının ilke ve uygulamalarını anlama zorluğuyla karşı karşıyadır. Öncelikle bu alanın yazılım yönlerine odaklanan bu modül, yasal olarak kabul edilmiş yöntemler ve araçlar kullanarak dijital ekipman kullanımını içeren suçun araştırılmasında yardımcı olması gereken beceri seti ile donatılma fırsatı sunar.
- Gelişmiş Web Geliştirme: Bu modül, daha fazla etkileşim, dinamizm, erişilebilir, kullanılabilir ve yönetimi kolay karmaşık web uygulamalarını mümkün kılan gelişmiş ve profesyonel web teknolojilerinin kullanımına odaklanmaktadır. CSS3, HTML5, JavaScript, DOM, PHP ve AJAX gibi gelişmiş özellikler gibi teknolojiler, Apache gibi web sunucularının nasıl yapılandırılacağı ve bakımının yapılacağı bilgisi dahil olmak üzere ele alınacaktır. Modül ayrıca web uygulamalarıyla ilişkili daha gelişmiş programlama tekniklerini de kapsayacaktır.
- Veri Görselleştirme: Bu modülün amacı, verilerin içerdiği bilgiler hakkında daha fazla bilgi sağlamak için verilerin gösterilmesinde yer alan ilke ve teknikleri tanıtmaktır. Modül, büyük veri ortaya çıkmasını ve üstel büyümesini anlamak için çeşitli veri görselleştirme teknikleri ve çeşitli araç ve tekniklerin bilgisiyle donatmayı amaçlamaktadır. Bu modül tasarım ilkelerinin, insan algısının, renk teorisinin ve etkili görsel anlatımın veri görselleştirmeye nasıl uygulanacağını kapsar.
- iOS Oyun Geliştirme: Bu modül, Apple mobil cihazları için oyun oluşturmanın temel kavramlarını, prensiplerini ve tekniklerini öğrenmek, keşfetmek ve absorbe etmek için alan sağlayacaktır. Modül, elmaya özgü dillerde programlamanın temel prensipleri konusunda size rehberlik edecektir. Elma programlama ortamına girişten başlayarak, modül, elma oyunlarıyla ilgili çerçeveler ve dillerle ilgili çeşitli özellikleri inceleyerek ilerleyecektir.
- İşletmeler için Yazılım Çözümleri: Bu modül, e-İşletmeyi mümkün kılan teknolojiyi dikkate alır. E-Ticaret'in arkasındaki BT'ye bakacak ve teknoloji uygulamasının ticari faaliyetlerin etkinleştirilmesine, genişletilmesine ve / veya geliştirilmesine nasıl yardımcı olabileceğini değerlendirecektir.
Giriş koşulları
Nitelikler
Bu ders için asgari giriş şartları:
- 88 UCAS Tarife Puanları
- İngilizce Dil ve Matematik de dahil olmak üzere 3 C / 4 veya daha üstü (veya eşdeğeri) GCSE
Ücretler ve Finansman
Bizimle lisans eğitimi almak için kursunuz için öğrenim ücreti ödemeniz gerekecektir. Ne kadar ödeyeceğiniz, İngiltere ve AB öğrencisi veya uluslararası (AB üyesi olmayan) bir öğrenci olmanıza bağlı olacaktır. Kurs ücretlerinin her yılı için öğrenim ücreti alınır.
İngiltere ve AB 2020 Girişi
Vakıf, BA ve BSc, PGCE İlköğretim ve Ortaöğretim ve lisans Sağlık derecelerine 2020 giriş ücreti, tam zamanlı İngiltere, AB, Jersey, Guernsey ve Isle of Man öğrencileri için yıllık 9,250 £ 'dur.
Yarı zamanlı eğitim gören İngiltere, AB, Jersey, Guernsey ve Man Adası öğrencileri için, 2020 yukarıdaki derslere giriş ücreti yıllık 4.265 £ 'dır.
Öğrenim ücretleri gelecek yıllarda enflasyona maruz kalabilir.
Web sitemizin Fon Önerileri sayfalarını ziyaret ederek Kuruluş veya Yerleştirme Yılı için finansman hakkında daha fazla bilgi edinin.
Uluslararası (AB dışı) 2020 Girişi
Vakfımıza, BA ve BSc, PGCE İlk ve Orta ve Lisans Sağlık derecelerine 2020 giriş ücreti, uluslararası (AB dışı) öğrenciler için yıllık 12.750 £ 'dur.
Göç yasaları nedeniyle, Kademe 4 vizesi bulunan uluslararası öğrenciler tam zamanlı çalışmalıdır. Vize şartları ve kısa süreli çalışma vizeleri hakkında daha fazla bilgi için lütfen Uluslararası Vize ve Göçmenlik sayfalarını ziyaret edin.
Çalışmalarınızı finanse etme hakkında daha fazla bilgiyi Uluslararası Ücretler ve Finansman sayfamızda bulabilirsiniz.
Öğrenim ücretleri gelecek yıllarda enflasyona maruz kalabilir.
Ek Maliyetler ve Finansal Destek
Ayrıca, konaklamanızın maliyeti de dahil olmak üzere, çalışmalarınızda dikkate alınması gereken bazı ek maliyetler de olabilir.
Kursla İlgili Maliyetler
Dereceniz için okurken, kursunuzla ilgili ek maliyetler olabilir. Bu, kişisel ekipman ve kırtasiye, kitap ve isteğe bağlı geziler satın almayı içerebilir.
Okul Hakkında
sorular
Benzer Kurslar
Yazılım Mühendisliği Lisans
- Potsdam, Almanya
- Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri
Yazılım Mühendisliği BEng Başarılar
- London, Birleşik Krallık
- Online
BSc Bilgisayar Bilimi
- Hull, Birleşik Krallık