Tasarım Lisans
Edith Cowan University
Anahtar bilgi
kampüs konumu
Mount Lawley, Avustralya
Diller
Ingilizce
çalışma formatı
Kampüste
Süre
6 yarıyıllar
Adımlamak
Tam zamanlı
Öğrenim ücretleri
Bilgi talebi
Son başvuru tarihi
Bilgi talebi
En erken başlama tarihi
Jul 2024
* dönem başına gösterge ücreti
Tanıtım
Bu derste öğrenciler üç alandan birinde uzmanlaşabilir: Moda, Görsel ve Mekansal Tasarım, Oyunlar ve İnteraktif Tasarım.
Modada, öğrenciler temel olarak giysi ile anlatılar ve referans geçmişleri taşıyabilen bir ifade ve kendini ifade eden bir alan olarak çalışırlar; Görsel ve Mekansal Tasarım, toplulukları geliştirmek için grafik ve mekansal tasarım düşüncesiyle görsel ve mekansal ürünler, hizmetler ve ortamlar oluşturmayı; Oyunlar ve İnteraktif Tasarım'da öğrenciler izleyicileri etkileyen ve kullanıcı deneyimlerini (UX) ele alan orijinal dijital interaktif ürünler ve hizmetler oluşturma fırsatı elde eder.
Öğrenciler, tasarımın tarih ve yerel, ulusal ve küresel toplulukların gelecekteki gelişimi üzerindeki etkisini keşfedeceklerdir. Ders, öğrencilere yerel ve uluslararası işbirliği yapma fırsatı sağlayacaktır. Batı Avustralya'da tasarımın ön saflarında deneyimli grafik, mekansal, dijital, moda ve servis tasarım uzmanları ve araştırmacılar tarafından yönetilen tasarım bölümleri, ortamlar ve bireysel insanlar için keşif aracı olarak malzeme, görüntü ve fikirlerin sürdürülebilir kullanımını teşvik ediyor gerçek dünya ve çevrimiçi bağlamlarda.
Öğrenciler, kişisel bir tarz, kariyer fırsatları ve girişimcilik becerileri ile dünyada kendi yerlerini kurmak için aktarılabilir görsel ve mekansal problem tanımlama, fikir ve prototipleme becerileri geliştirirler.
Kurs Girişi
Akademik Kabul Koşulları (Band 3)
Tüm adaylar bu ders için akademik kabul koşullarını yerine getirmek zorundadır. Gösterge niteliğindeki veya garantili ATAR yayınlandığı gibidir (uygun olduğu yerde) veya akademik kabul koşulları aşağıdakilerden birinin tamamlanmasıyla karşılanabilir:
- AQF Sertifika IV;
- Bir Avustralya yüksek öğretim sağlayıcısında (veya eşdeğeri) lisans düzeyinde veya daha yüksek bir düzeyde 0.25 EFTSL öğrenimini başarıyla tamamladı;
- Özel Yükseköğretim Kabul Testi; *
- Üniversite Hazırlık Kursu; *
- Yerli Üniversite Oryantasyon Kursu; *
- Yerli Öğrenci Giriş Testi; veya*
- Deneyime Dayalı Giriş Şeması. *
* Daha fazla bilgi Çalışma kursu giriş sayfasında bulunabilir.
Uluslararası öğrenciler için gereksinimler ortaokul sonuçlarınızı içerir.
İngilizce Dil Koşulları (Grup 3)
İngilizce yeterlilik koşulları aşağıdakilerden birinin tamamlanmasıyla karşılanabilir:
- Yıl 12 İngiliz ATAR / İngiliz Edebiyatı ATAR derece C veya daha iyisi veya eşdeğeri;
- Özel Yükseköğretim Kabul Testi; *
- IELTS Akademik Genel bant minimum puanı 6,0 (6.0'dan az bireysel bant yok);
- İngiltere, İrlanda, ABD, Yeni Zelanda veya Kanada'da lisans düzeyinde veya daha yüksek bir seviyede 1.0 EFTSL öğrenimini başarıyla tamamladı;
- Üniversite Hazırlık Kursu;
- Yerli Üniversite Oryantasyon Kursu; *
- Yerli Öğrenci Giriş Testi; *
- AQF Diploması, İleri Diploma veya Önlisans;
- Avustralya yüksek öğrenim sağlayıcısında (veya eşdeğeri) lisans düzeyinde veya daha yüksek bir düzeyde 0.375 EFTSL öğrenimini başarıyla tamamladı; veya
- İngilizce Yeterlilik Bantları sayfasında tanımlanan diğer sınavlar, kurslar veya programlar.
* Daha fazla bilgi Çalışma kursu giriş sayfasında bulunabilir.
Kelly Sikkema / Unsplash
kurs ayrıntıları
Dönem kullanılabilirliği
- Dönem 1: Lawley Dağı'nda tam zamanlı eğitim
- Dönem 2: Lawley Dağı'nda tam zamanlı eğitim
Ders Yapısı
Öğrencilerden sekiz ana birimi (120 kredi puanı) tamamlamaları istenecektir
1. Yıl - 1. Yarıyıl
Birim Kodu | Ünite Başlığı | Kredi Puanları |
SAH1100 | İletişim Fikirleri | 15 |
SAH1150 | Yaratıcılık | 15 |
Yıl 1 - Dönem 2
Birim Kodu | Ünite Başlığı | Kredi Puanları |
SAH1200 | Medya ve Kültür | 15 |
SAH1250 | Hikaye Anlatma ve Anlam | 15 |
Yıl 2 - Dönem 1
Birim Kodu | Ünite Başlığı | Kredi Puanları |
SAH2110 | Kimlik | 15 |
Yıl 2 - Dönem 2
Birim Kodu | Ünite Başlığı | Kredi Puanları |
SAH2200 | Kitle Algısı ve Deneyimi | 15 |
Yıl 3 - Dönem 1
Birim Kodu | Ünite Başlığı | Kredi Puanları |
SAH3100 | Kişisel ve Profesyonel Planlama | 15 |
Yıl 3 - Dönem 2
Birim Kodu | Ünite Başlığı | Kredi Puanları |
SAH3200 | Endüstri ve Toplum | 15 |
Öğrenciler ayrıca Tasarım Lisansı: Görsel ve Mekansal Tasarım, Moda veya Oyunlar ve Etkileşimli Tasarım'dan sekiz birim bir anadal (120 kredi puanı) tamamlamak zorundadır.
Öğrenciler sekiz birim daha (sekiz kredi), sekiz birim büyük, yandal ve / veya seçmeli birimler şeklinde tamamlamak zorundadırlar. Bunlar üniversitenin herhangi bir yerinden seçilebilir. Bu kursta yer alan birimler yıl sırayla tamamlanmalıdır (örn. İkinci yıl birimlerine geçmeden önce tüm birinci yıl birimleri tamamlanmalıdır).
Bu kursta okuyabileceğiniz bölümler
- Moda
- Oyunlar ve İnteraktif Tasarım
- Görsel ve Mekansal Tasarım
Dersin Öğrenme Kazanımları
- Zorlukları tahmin etmek ve Tasarıma özel çözümler / yanıtlar oluşturmak için yaratıcı düşünün.
- Karmaşık Tasarım bilgisi / problemlerini analiz etmek, yorumlamak ve kavramsallaştırmak / sentezlemek için eleştirel düşünün.
- Geniş disiplin bilgisini çeşitli teorik ve teknik / pratik Tasarım durumlarına uygular.
- Tasarım bilgi ve fikirlerini açık, tutarlı ve bağımsız bir şekilde iletir.
- Yerli kültürel yeterlilik de dahil olmak üzere kültürel çeşitliliğe saygı ile küresel bir bakış açısı sergileyin.
- Kendi öğrenme ve burs ve / veya mesleki uygulama için özerklik, hesap verebilirlik ve muhakeme gösterin.
- Birden çok kaynaktan ilgili bilgilere erişmek, bunları değerlendirmek ve sentezlemek için dijital teknolojileri ve Tasarımla ilgili literatürleri kullanın.
- İşbirliği içinde çalışın ve uygun Tasarım yöntemleriyle sosyal, sürdürülebilir ve etik değerleri uygulama girişimini gösterin.
Kariyer fırsatları
İstihdam Hizmet Tasarımı, Grafik Tasarımı, Mekansal Tasarım, Sağlık Tasarımı, Stratejik Tasarım, UX (Kullanıcı Deneyimi Tasarımı), Web Tasarımı, Moda Tasarımı, Moda Mağazacılığı, Oyun Tasarımı alanlarında mevcuttur. Tasarım gittikçe artan bir dizi yardımcı endüstride değerli bir beceridir ve öğrenciler eğitim ve öğretim için oyun tasarlama, görselleştirme oluşturmak için mimari tasarım şirketleri ile birlikte çalışma ve kamusal alanı planlama ve yönetme, bilgi endüstrileri ile çalışma gibi disiplinler arası alanlarda çalışabilirler. kütüphaneler, arşivler ve müzeler. Ders, öğrencileri, projeleri, müşterileri ve takımlardaki rollerini ve hızla gelişen bir endüstriye uyum sağlamak için gerekli olan genel becerileri yönetme konusunda donatır.
Gelecekteki olası iş unvanları
Grafik Tasarımcı, Mekansal Tasarımcı, Hizmet Tasarımcısı, Web Tasarımcısı, Moda Tasarımcısı, Oyun Tasarımcısı, İç Mimar, Kavramsal Sanatçı, İllüstratör, Eskizci.
Müfredat
Tasarım Lisans Programında öğrenciler iki alandan birinde uzmanlaşabilirler: Görsel ve Mekansal Tasarım, toplulukları geliştirmek için grafik ve mekansal tasarım düşüncesi yoluyla görsel ve mekansal ürünler, hizmetler ve ortamlar yapmak; veya Oyunlar ve Etkileşimli Tasarım, izleyicileri etkileyen ve kullanıcı deneyimlerini (UX) ele alan orijinal dijital etkileşimli ürünler ve hizmetler oluşturmak. Öğrenciler, tasarımın yerel, ulusal ve küresel toplulukların tarihi ve gelecekteki gelişimi üzerindeki etkisini keşfedeceklerdir. Kurs, öğrencilerin yerel ve uluslararası işbirliği yapmaları için fırsatlar sağlayacaktır. Batı Avustralya'da tasarımın ön saflarında yer alan deneyimli grafik, uzamsal, dijital ve hizmet tasarımı uzmanları ve araştırmacıları tarafından yürütülen tasarım bölümleri, gerçek hayatta çevreler ve bireysel insanlarla ilgili keşif araçları olarak malzemelerin, görüntülerin ve fikirlerin sürdürülebilir kullanımını teşvik eder. dünya ve çevrimiçi bağlamlar. Öğrenciler, kişisel bir stil, kariyer fırsatları ve girişimcilik becerileri ile dünyada kendi yerlerini kurmak için aktarılabilir görsel ve mekansal problem tanımlama, fikir oluşturma ve prototip oluşturma becerileri geliştirirler. Standart kurs giriş koşullarını karşılamayan adaylar, https://www.ecu.edu.au/future-students/course-entry/creative-arts-portfolio- uyarınca Yaratıcı Sanatlar Portföyü Girişi Pathway aracılığıyla değerlendirilebilir. giriş.
Kurs Yapısı
Öğrencilerden sekiz temel birimi (120 kredi puanı) tamamlamaları istenecektir.
Öğrencilerin ayrıca Görsel ve Mekansal Tasarım, Moda veya Oyunlar ve Etkileşimli Tasarım Lisans Programından sekiz ünitelik bir ana dal (120 kredi puanı) tamamlamaları gerekmektedir.
Öğrencilerin, sekiz ünite ana dal, yan dal(lar) ve/veya seçmeli üniteler şeklinde sekiz ünite daha (120 kredi puanı) tamamlamaları gerekmektedir. Bunlar üniversite içinde herhangi bir yerden seçilebilir.
Bu kursta okuyabileceğiniz bölümler
- Moda
- Oyunlar ve İnteraktif Tasarım
- Görsel ve Mekansal Tasarım
Ders Öğrenme Çıktıları
- Zorlukları öngörmek ve Tasarıma özel çözümler/yanıtlar oluşturmak için yaratıcı bir şekilde düşünün.
- Karmaşık Tasarım bilgisini/problemlerini analiz etmek, yorumlamak ve kavramsallaştırmak/sentezlemek için eleştirel düşünün.
- Geniş disiplin bilgisini bir dizi teorik ve teknik/pratik Tasarım durumuna uygulayın.
- Tasarım bilgisini ve fikirlerini açık, tutarlı ve bağımsız bir şekilde iletin.
- Yerli kültürel yeterlilik de dahil olmak üzere kültürel çeşitliliğe saygı duyan küresel bir bakış açısı gösterin.
- Kendi öğrenimi ve bursu ve/veya mesleki uygulaması için özerklik, hesap verebilirlik ve muhakeme gösterin.
- Birden çok kaynaktan ilgili bilgilere erişmek, bunları değerlendirmek ve sentezlemek için dijital teknolojileri ve Tasarımla ilgili okuryazarlıkları kullanın.
- Uygun Tasarım yöntemleri aracılığıyla sosyal, sürdürülebilir ve etik değerleri uygulamak için işbirliği içinde çalışın ve inisiyatif gösterin.